Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در جمع تعدادی از هنرمندان استان گفت: هنرکارت، طرح و انگاره‌ای عظیم از صندوق اعتباری هنر جهت شناسایی و خدمت رسانی به اصحاب فرهنگ و هنر است.

او افزود: تاکنون برای یک هزار و ۳۰۰ نفر از هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری که عضو صندوق اعتباری هنر هستند هنرکارت صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

۶۴۰ نفر از هنرمندان چهارمحال و بختیاری مشمول بیمه تأمین اجتماعی شده اند

شریفی اضافه کرد: از بین ۶۰۰ هنرکارت ارسالی صندوق اعتباری هنر کشور به اداره کل استان حدود ۵۰۰ عدد از آن‌ها به هنرمندان از تمامی شهرستان‌های ۱۰ گانه با شارژ مبلغ یک میلیون و پانصد هزار تومان اهدا شده است.

او ادامه داد: با طراحی و اجرای جایگاه ویژه برای مراسم اهدای هنرکارت بزودی مراسم تکریم هنرمندان پیشکسوت برگزار خواهد شد که با حضور مسئولین استانی در این مراسم هنر کارت هنرمندان دارای درجه دو و پیشکسوت اهدا خواهد شد.

امید بسیم نماینده صندوق اعتباری هنر در چهارمحال و بختیاری نیز با صدور اطلاعیه‌ای از رایگان بودن ارسال هنر کارت هنرمندان خبر داد و افزود: هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص صدور هنرکارت را صرفاً از طریق سایت و کانال‌های ارتباطی صندوق اعتباری هنر پیگیری و از هرگونه اقدام در خصوص ثبت نام هنرکارت یا پرداخت وجه در مبادی ارتباطی غیر از درگاه‌های اختصاصی اعلام شده از سوی صندوق جداً خودداری کنند.

او افزود: همچنین ارسال هنرکارت رایگان است و هیچ گونه وجهی در خصوص ارسال هنرکارت از اعضا دریافت نمی‌شود.

طبق گزارش صندوق اعتباری هنر بیش از ۸۰ درصد هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری عضو این صندوق ثبت نام هنرکارت را انجام داده اند و مابقی نیز درصدد ثبت نام هستند.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد اسلامی صندوق اعتباری هنر چهارمحال و بختیاری صندوق اعتباری هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۹۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: رقابت‌های انتخابی جام جهانی با با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین برگزار و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود با نمره ۹.۶۸ به مقام قهرمانی رسید و صاحب نشان طلا شد.
زهرا کیانی پیش از این به نشان طلای فرم چانگ‌چوان دست یافته بود.

دیگر خبرها

  • موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • فراخوان چهارمین گروه هنرمندان واجد شرایط مسکن هنرمندان ساکن استان تهران
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • صدور موافقت اصولی برای ساخت یک هتل در چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد
  • حجم سرمایه‌گذاری سه هلدینگ‌ وزارت تعاون در چهارمحال و بختیاری ۴۵۰۰ میلیارد تومان است
  • نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری