Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین ایسنا، به نوشته روزنامه صهیونیستی اورشلیم پست، سناتور برنی سندرز در واکنش به یکی از گزارش‌های روزنامه نیویورک تایمز در توییتی نوشت: اقدام اسرائیل در اهدای واکسن کووید- ۱۹ به کشورهای خیلی دور، فلسطینی‌ها را خشمگین و عصبانی کرده است؛ فلسطینی‌هایی که اسرائیل را  مسؤول سلامت و تندرستی خود در مناطق اشغالی که واکسن در آن بسیار کم و نایاب است، می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سندرز افزود: اسرائیل مسؤول سلامت تمامی مردم تحت کنترلش است. ظالمانه است که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در حالی که بسیاری از فلسطینی‌ها در سرزمین‌های اشغالی همچنان منتظر دریافت واکسن هستند، از واکسن‌های اضافی برای جایزه دادن به متحدان خارجی استفاده می‌کند.

همزمان با اینکه اسرائیل اواخر سال گذشته میلادی روند واکسیناسیون را آغاز کرد، برخی فعالان و رسانه‌های خارجی از رژیم صهیونیستی به خاطر اینکه فلسطینی‌ها را در این برنامه خود جا نداده بود، انتقاد کرده و گفتند، براساس قوانین بین‌المللی اسرائیل "قدرت اشغالگر" است و باید به فلسطینی‌ها واکسن دهد.

رژیم صهیونیستی در توجیه این اقدام اشاره کرده که "توافقات اوسلو" که از نظر بین‌المللی به رسمیت شناخته شده‌اند تاکید دارند که تشکیلات خودگردان فلسطین مسؤول سلامت و تندرستی مردم خود از جمله واکسیناسیون‌هاست.

کد خبر 587208 برچسب‌ها کرونا برني سندرز ایالات متحده آمریکا فلسطین واکسن واکسن کرونا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: کرونا برني سندرز ایالات متحده آمریکا فلسطین واکسن واکسن کرونا فلسطینی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۹۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۸ هزار و ۵۰۵ فلسطینی در کرانه باختری طی ۲۰۶ روز

به گزارش قدس آنلاین، باشگاه حمایت از اسیران فلسطینی اعلام کرد که از روز یکشنبه تاکنون، ۱۲ نفر در کرانه باختری بازداشت شدند.

به گزارش این باشگاه، رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر۲۰۲۳ و همزمان با آغاز عملیات طوفان‌الاقصی تا امروز، ۸ هزار و ۵۰۵ نفر را در کرانه باختری بازداشت کرده است.

همچنین وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در طی مدت یاد شده، ۴۹۱ فلسطینی در کرانه باختری به ضرب گلوله صهیونیست ها به شهادت رسیده اند.

همزمان با جنگ ویرانگر در نوار غزه که تاکنون ده‌ها هزار شهید بر جای گذاشت، مبارزان و جوانان فلسطینی در کرانه باختری نیز در بخش های مختلف این منطقه از جمله نابلس، طولکرم، جنین و الخلیل به مقابله با نظامیان رژیم صهیونیستی برخاسته‌اند و کرانه باختری شاهد موجی از تنش ها و درگیری های میدانی بین فلسطینیان و نظامیان ارتش رژیم اشغالگر و یورش به محله ها و بازداشت فلسطینیان توسط صهیونیست ها است.

کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد اخیرا اعلام کرد که بازداشت های خودسرانه دسته جمعی، بازداشت های غیرقانونی و موارد شکنجه گزارش شده و سایر اشکال بدرفتاری با زندانیان فلسطینی را در کرانه باختری ثبت کرده است.

این خبر در حالی منتشر می شود که جنگ علیه نوار غزه تاکنون به شهادت ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر و زخمی شدن ۷۷ هزار و ۶۴۳ نفر منجر شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بازداشت ۵۰۰۰ فلسطینی در نوار غزه از آغاز جنگ
  • بازداشت ۸ هزار و ۵۰۵ فلسطینی در کرانه باختری طی ۲۰۶ روز
  • مصر: راه حل نظامی در «رفح» مردود است
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است / حمایت مالی آمریکا متوقف شود
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است
  • تمرد سربازان ارتش اسرائیل؛ نیروهای احتیاط حاضر نیستند به رفح حمله کنند
  • شهادت ۳۷ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه
  • تازه‌ترین حملات اسرائیل به رفح ۱۰ شهید برجای گذاشت
  • اندونزی: هیچ عادی سازی روابطی با اسرائیل وجود ندارد
  • به جای بازداشت فلسطینی‌ها به آنها شلیک کنید!