Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، در پنجاه و دومین برنامه افتتاح جهش تولید آزادراه غدیر با ۶ خط عبوری رفت و برگشت و به ارزش هفت هزار میلیارد تومان در چهار استان قزوین، مرکزی، البرز و تهران صبح امروز پنجشنبه با دستور حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به صورت ویدئوکنفرانسی افتتاح شد.  

هدف از اجرای این پروژه تکمیل بخشی از کریدور آزادراهی شرق به غرب و شمال به جنوب کشور است و بهره برداری از آن سبب کوتاه شدن مسیر و تسهیل عبور و مرور بین مناطق شمال غرب کشور به مناطق شمال شرق کشور می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزادراه غدیر که از چهار استان قزوین، البرز، مرکزی و تهران عبور می‌کند، علاوه بر توسعه صنعت گردشگری و رونق اقتصادی ملی، در زمینه ترانزیت کالا در حوزه فراملی با تمرکز بر کشورهای همسایه نیز تأثیرگذار خواهد بود.  

عملیات احداث آزاد راه غدیر که پیشتر با نام آزادراه جنوبی تهران- البرز شناخته می‌شد، از سال ۱۳۹۵ آغاز شده است.

۷۰ درصد منابع مالی این پروژه توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) تامین شده است اما با رویکرد حمایت از بخش خصوصی، قرارگاه به عنوان چتر حمایتی، اجرای این پروژه را به پیمانکاران داخلی واگذار کرده است، به گونه‌ای که حدود ۸۰ درصد آزادراه غدیر توسط بخش خصوصی اجرا شده است.

برچسب‌ها البرز شهر تهران وزارت راه و شهرسازی مرکزی استان قزوین حسن روحانی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز شهر تهران وزارت راه و شهرسازی البرز شهر تهران وزارت راه و شهرسازی مرکزی استان قزوین حسن روحانی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا اخبار کنکور آزادراه غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۹۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک

خانه بهداشت خوزنان با سرمایه گذاری خیرسلامت احداث شده است.

این مرکز درمانی علاوه بر جمعیت هزار و ۲۰۰ نفری، اهالی روستا‌های ابراهیم آباد، صَمغ آباد، قاضی کلایه و کَذَلَک را هم پوشش می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به اتمام رسید
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • آغاز روکش آسفالت آزادراه تهران کرج قزوین
  • آزادراه تهران - کرج - قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 
  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز