Web Analytics Made Easy - Statcounter

نعمتی گفت: راه ارتباطی ۳۷۲ روستای شهرستان الیگودرز براثر بارش سنگین برف مسدود شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماشاءالله نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: بارش سنگین برف از شب گذشته که تاکنون ادامه دارد موجب قطع راه ارتباطی ۳۷۲ روستا با مرکز این شهرستان شد.

وی افزود: در حال حاضر بخش ززوماهرو، گردنه گله بادوش به کیگوران، گردنه شاهرود مسیر پیرامام به گلی چاس مسدود شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار الیگودرز عنوان کرد: با مسدود شدن گردنه گله بادوش راه ارتباطی ۱۴۷ روستا با مرکز شهرستان و گردنه شاهرود مسیر پیرامام به گلی چاس، تردد در ۲۰ روستایی با مرکز بخش میسر نیست.

وی تصریح کرد: همچنین با مسدود شدن گردنه آبشار در بخش ذلقی راه ارتباطی ۱۰۲ روستا این بخش با مرکز شهرستان و گردنه چال شیر مسیر امامزاده راه روستایی ۵۰ روستا با مرکز بخش بسته‌شده و در حال حاضر برق و سیستم مخابراتی این بخش براثر ریزش برف قطع است.

نعمتی با اشاره به مسدود شدن راه ارتباطی 55 روستای بخش بربرود غربی براثر کولاک و برف، گفت: در بخش بربرود شرقی گردنه فرسش و راه روستایی ۳۳ روستا و در بخش بربرود غربی نیز راه روستایی ۵۵ روستا با مرکز شهرستان مسدود است.

فرماندار الیگودرز بیان کرد: در بخش مرکزی گردنه قره کهریز مسدود و راه ارتباطی ۳۵ روستا با مرکز بخش قطع است.

وی گفت: باوجود انسداد راه‌های روستایی، راه‌های اصلی شهرستان توسط عوامل راهداری در حال بازگشایی است و تلاش عوامل راهداری با چندین گروه مختلف برای بازگشایی گردنه‌ها و محورهای روستایی ادامه دارد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: روستا با مرکز راه ارتباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۱۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک شهرستان پلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیر امور آب و فاضلاب پلدشت از رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک این شهرستان خبر داد.   حسین علی نژاد اظهار داشت: خط انتقال آب شرب روستای نازک پلدشت که آب شرب شهر نازک و ۸ روستای تحت پوشش را تامی می‌کند دچار ترکیدگی شده بود که با تلاش پرسنل اتفاقات رفع و مجدداً آب شرب مشترکین این روستا برقرار شد.

دیگر خبرها

  • روستایی که سهم لک لک ها شد | لک لک هایی که روستاییان را مجبور به خانه سازی کردند
  • راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای رشت
  • رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک شهرستان پلدشت
  • بسته شدن مسیر رودخانه قره سو بر اثر سیلاب در روستای دوست بیگلو + فیلم
  • ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی
  • لطافت هوای روستای گیامی پس از بارش باران در قالب تصاویر
  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد
  • مسدود شدن راه های مواصلاتی در ۴ ولایت افغانستان
  • مسیر فرعی مهرستان - ایرانشهر براثر بارندگی بسته شد