Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آیینی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان، به صورت نمادین شناسنامه فرزندان حاصل ازدواج زنان ایرانی با اتباع خارجی، به آنان تحویل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ در مراسمی نمادین با حضور دکتر محمود قاسم نژاد ظهر امروز (چهارشنبه) شناسنامه فرزندان دو خانواده ای که با اتباع خارجی ازدواج کرده بودند، به آنان تحویل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم مدیرکل امنیتی، انتظامی، اتباع و مهاجرین استانداری گیلان و مدیرکل ثبت احوال استان نیز حضور داشتند.

پیش از این فرزندانی که دارای مادر ایرانی و پدر با تابعیت خارجی بودند، از داشتن شناسنامه و تابعیت ایرانی محروم بودند که به استناد ماده 9 آیین نامه اعطای تابعیت ایرانی به فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی که خرداد ماه امسال ابلاغ شد، مشمولین ماده قانونی مذکور موظفند اطلاعات کامل و مستندات خود را به استانداری محل تولد یا محل اقامت مادر ایرانی ارائه دهند تا مراتب بررسی و اعلام نظر گردد. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اتباع خارجی معاون استاندار گیلان ازدواج زنان ایرانی شناسنامه فرزندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۱۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در جمع آوری اتباع غیرمجاز در خراسان جنوبی

جلسه قرارگاه طرح ربیع استان خراسان جنوبی در راستای اجرایی نمودن طرح جمع آوری وبازگشت اتباع غیر مجاز به کشور مبداء در محل اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی برگزار گردید.

صفایی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی با  اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از نیمی از اتباع یاد شده از کشور خارج گردیده اند از دستگاههای مرتبط درخواست کرد تا در سال جاری طبق سنوات گذشته برنامه مدون همراه با سیر مراحل و زمانبندی چگونگی شناسایی و جمع آوری را به تفکیک شهرستان های تابعه استان را در قالب قرارگاه استانی طرح ربیع در دستور کار قرار دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی از طریق سایت «سهما»
  • سازمان ملی مهاجرت اعلام کرد؛ تمدید زمان ارسال کد استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی
  • ایرانی‌هایی که در کشور خود هم برگ هویت ندارند
  • ثبت کد ارسالی برای استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی
  • تسریع در جمع آوری اتباع غیرمجاز در خراسان جنوبی
  • عشق شیدا سرمربی سپاهان را شیعه کرد!
  • ایران دیگر ظرفیت پذیرش اتباع افغانستانی جدید را ندارد
  • تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع
  • پایان مرحله اول واکسیناسیون اتباع خارجی در کردستان
  • بازدید از اداره اتباع استان گلستان