Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@00:13:07 GMT

دعاخوانی آهنگران و رسولی در سوریه

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۱۸۹۵

دعاخوانی آهنگران و رسولی در سوریه

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، مراسم قرائت دعای کمیل و ندبه هیأت رزمندگان اسلام این هفته در تهران و دمشق برگزار می‌شود.

در شهر دمشق سوریه و در جوار بارگاه ملکوتی حضرت زینب(س) فردا جمعه ۸ اسفندماه از ساعت ۰۰:۳۰ بامداد صادق آهنگران قرائت دعای کمیل و از ساعت ۶ صبح نیز مهدی رسولی قرائت دعای ندبه خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه‌ها از شبکه افق سیما پخش زنده خواهد شد.

 

همچنین مراسم هفتگی دعای ندبه این هفته هیأت رزمندگان اسلام نیز فردا جمعه ۸ اسفندماه با سخنرانی حجت‌الاسلام سفیدی امین و قرائت دعای علی فرهانی در آستان مقدس امامزاده ابوالحسن(ع) برگزار خواهد شد.

این مراسم از ساعت ۶ صبح برگزار و از شبکه اول سیما پخش زنده می‌شود.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دعای کمیل دعای ندبه مهدی رسولی صادق آهنگران امامزاده ابوالحسن رسانه ملی هیأت رزمندگان اسلام قرائت دعای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۱۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی جهانشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان گرامیداشت زنده یاد (محمد سلمان اکبری) در اردیبهشت ماه جاری در مرکز استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: فراخوان این دوره از مسابقات از دو ماه قبل داده شده و براساس آخرین جمع بندی صورت گرفته، تاکنون ۱۶ تیم از هیأت مذهبی زاهدان برای شرکت در این دوره از مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی ایجاد شور و نشاط و سلامتی در بین فعالان هیئتی را از اهداف برگزاری این دوره از مسابقات بیان و اضافه کرد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته رقابت تیم‌ها از هفتم تا هفدهم اردیبهشت ماه جاری در سالن‌های تعیین شده از ساعت هفت تا نه شب با حضور داور لیگ برتر کشور انجام خواهد شد.

جهانشاهی خاطر نشان کرد: در پایان این دوره از مسابقات به چهار تیم منتخب، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

وی در پایان از عمومی مردم برای حضور، مشاهده و تشویق تیم‌ها در این مسابقات دعوت به عمل آورد و گفت در حسین برگزاری مسابقات، برنامه‌های فرهنگی خوبی برای اجرا در نظر گرفته شده است.

کد خبر 6085983

دیگر خبرها

  • مقرأة الحرمین؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • پخش زنده دعای ندبه و کمیل خارج از ایران ادامه خواهد داشت
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لوریان + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و اورتون + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • همایش بزرگ هفته عقیدتی سیاسی در لارستان برگزار می‌شود
  • پخش‌زنده| برگزاری مراسم وفات حضرت عبدالعظیم (ع) در شهر ری
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین
  • اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود