Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@07:23:04 GMT

طرح «زمستان گرم» اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۳۰۰۶

طرح «زمستان گرم» اجرا می‌شود

​شهردار منطقه ۱۹ تهران گفت ساماندهی افراد بی‌خانمان در گرمخانه‌ها و اجرای طرح «زمستان گرم» در جنوب پایتخت اجرا خواهد شد.

به گزارش برنا؛ علی توکلی،شهردار منطقه ۱۹ تهران درباره ساماندهی افراد بی‌خانمان در گرمخانه‌ها و طرح «زمستان گرم» گفت: این طرح همزمان با آغاز زمستان و برودت هوا با گشت زنی در نقاط آسیب‌پذیر این منطقه همچون زمین‌های بایر و خرابه‌ها، زیرپل‌ها، ساختمان‌های نیمه کاره به صورت مستمر انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار منطقه ۱۹ تهران اعلام کرد: افراد شناسایی شده در گشت‌های شبانه روزی به منظور اقامت موقت به گرمخانه منطقه منتقل شده و از امکانات مختلف آن همچون مددکاری، پزشکی، مشاوره و امکاناتی نظیر حمام، آرایشگاه، لباس و غذای گرم بهره‌مند می‌شوند.

توکلی افزود: گرمخانه منطقه ۱۹ از ظرفیت اسکان موقت ۱۱۵ نفر برخوردار است که البته در شرایط اضطراری امکان افزایش این ظرفیت تا ۱۴۰ نفر نیز وجود دارد. از این تعداد به طور میانگین روزانه ۲۰ تا ۳۰ نفر توسط گشت‌های منطقه جمع آوری و به گرمخانه منتقل شده و سایر افراد نیز به صورت خود معرف به این مرکز مراجعه می‌کنند.

به گفته شهردار منطقه به منظور حل مشکلات زیرساختی این مرکز، عملیات بازسازی آن در قالب افزایش مساحت سالن غذاخوری، رفع نواقص حمام و سرویس‌های بهداشتی، نصب یک چشمه سرویس بهداشتی ویژه افراد سالخورده در حال انجام است.

وی همچنین به اجرای طرح جمع آوری معتادین متجاهر با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران اشاره کرد که به زودی در این منطقه اجرا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: علی توکلی شهردار منطقه 19 شهردار منطقه منطقه ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۳۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز

شهردار منطقه یک تبریز از اجرای عملیات اصلاح، ساماندهی و توزیع آسفالت کول پل‌های مسیر ضلع شمالی اتوبان پاسداران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، حمید شاهوردی ظهر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اکیپ‌های عمرانی این منطقه با توجه به نشست قسمتی از کول پل‌های ضلع شمالی اتوبان پاسداران که باعث ایجاد مخاطراتی برای شهروندان شده بود و چند مورد تصادف را شاهد بودیم، با هدف اصلاح و ساماندهی این کول پل‌ها وارد عمل شدند و اقدامات اجرایی را عملیاتی کردند.

وی افزود: بر همین اساس، این عملیات به صورت توزیع آسفالت اساسی در ۱۰۰ متر مانده به پل‌های شهید بهشتی و یوسف آباد و ۱۰۰ متر بعد از پل‌ها جهت اصلاح نشست کول پل‌ها به صورت شبانه (ساعت ۴۵/۲ بامداد) اجرا و ساماندهی شد.

شهردار منطقه یک تبریز خاطرنشان کرد: این عملیات سبب ایمن‌سازی و پیشگیری از مخاطرات عدیده‌ای خواهد شد و می‌تواند نقش مهمی را در روان‌سازی این مسیر پرتردد و حساس شمال شهر ایفا می‌کند.

شاهوردی از آغاز عملیات احداث جدول گذاری و اصلاح کانیو در کوی ممتاز واقع در خیابان عباسی به میزان ۲۵۰ متر خبر داد و عنوان کرد: این ناحیه با هدف ساماندهی محلات و در راستای اجرای طرح «نگهداشت شهری» و رسیدگی به وضعیت خیابان‌ها، کوچه‌ها و جداول مطابق برنامه و همسو با درخواست‌های شهروندان اقدامات ویژه ای انجام داده است که همچنان تداوم خواهد داشت.

وی گفت: بر همین اساس یکی از پروژه‌های در دست اقدام، اجرا و احداث جدول‌گذاری و اصلاح کانیو در مسیر کوی ممتاز واقع در خیابان عباسی است که نیاز به ساماندهی دارد، چراکه در زمان بارش باران آب‌های موجود به مسیر تردد و سطح کوچه سرریز می‌شد و مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد می‌کرد که با اجرای این پروژه شاهد ساماندهی و هدایت صحیح روان آب‌ها خواهیم بود

شهردار منطقه یک تبریز افزود: این پروژه ۲۵۰ متر بوده است که در محدوده کوی ممتاز واقع شده و هم‌اکنون توسط اکیپ‌های اداره عمران ناحیه در حال انجام است.

کد خبر 747833

دیگر خبرها

  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • اجرای طرح توجیهی مسیر گردشگری فرهنگ و هنر
  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • ساخت گرمخانه شهرداری ارومیه در حال اجرا است 
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • ۷۴ تبهکار خطرناک تهران بازداشت شدند | معضل جدی دسترسی مجرمان به سلاح گرم
  • درخواست شهروندان اهوازی از شهردار
  • تکیه تاریخی سادات اخوی بازسازی می‌شود