Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، سرلشکر محمّد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، در پیامی، درگذشت ابوالشهید غلامحسن سلیمانی، پدر سردار ایوب سلیمانی معاون طرح، برنامه و بودجه ستاد کل نیروهای مسلح را تسلیت گفت.

متن پیام سرلشکر باقری بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار ایوب سلیمانی
معاون محترم طرح ، برنامه و بودجه ستاد کل نیروهای مسلح 

سلام علیکم؛
دریافت خبر درگذشت جانکاه ابوالشهید  مرحوم حاج غلامحسن سلیمانی والد گرانقدر جنابعالی ــ که در زمره پیشکسوتان جهاد و شهادت و سرداران مخلص و نقش آفرین در سنگرهای مختلف نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شوید ــ موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی شک همت علوی این پدر مؤمن و متمسک به قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در تربیت فرزندانی مجاهد، خدوم، انقلابی و ولایت مدار چون شهید سردار سلیمانی و نیز آن برادر عزیز که در تراز الگوهای مورد نیاز نسل امروز جامعه برای مجاهدت و فداکاری در راه عزت، اقتدار، پیشرفت و سربلندی ایران اسلامی می درخشید، ذخیره‌ اخروی برای آن مرحوم به شمار می‌رود.

این مصیبت جانکاه را به بیت شریف و بازماندگان مکرم تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه حضرت کبریایی برای آن مرحوم غفران و رضوان الهی و همنشینی با امیر المومنین علی (ع) و فرزند شهیدش سردار عزیز  و  برای جنابعالی و سایر داغدیدگان معزز صبر و شکیبایی و سکینه قلبی طلب می‌کنم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ایوب سلیمانی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح نیروهای مسلح ستاد کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۳۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت معصومه حائری (عروس امام خمینی (ره)) را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متن پیام محمدمهدی اسماعیلی به شرح زیر است:

"إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

در گذشت بانوی مومنه سرکار خانم معصومه حائری را به خاندان‌های معزز و مکرم امام راحل (ره)، حائری یزدی و فرزندان گرامی‌شان تسلیت عرض می‌کنم.

مجاهدت این بانوی گرامی در همراهی با آیت‌الله حاج آقا مصطفی خمینی(ره)  در سال‌های مبارزه و تبعید، ان شاءالله توشه و همراه مناسبی برای سفر آخرتشان خواهد بود."

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مرحومه معصومه حائری
  • پیام تسلیت مخبر برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • پیام تسلیت معاون اول رئیس‌جمهور برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • تغییر وضعیت منطقه قبل و بعد از حمله تنبیهی ایران به صهیونیست‌ها
  • شرایط منطقه بعد از حمله سپاه به اسرائیل به روایت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح 
  • سرلشکر باقری: عملیات وعده صادق تاثیرات راهبردی درسطح منطقه و جهان داشت/ همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم
  • سرلشکر باقری: همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم
  • همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم