Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن نوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در پارس آباد اظهار کرد: همزمان با ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر به همت بسیج سازندگی سپاه شهرستان پارس آباد، ۲۵ سری جهیزیه به ۲۵ زوج جوان پارس آبادی اهداء شد.

وی افزود:  این جهیزیه‌ها شامل ۱۲ قلم وسایل اساسی زندگی است که در راستای ترویج ازدواج آسان و کم کردن هزینه‌های زندگی برای زوج‌های جوان صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه شهرستان پارس آباد بیان کرد: همزمان با سالروز خجسته میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر در ادامه کمک‌های مومنانه، ۲۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند شهرستان پارس آباد توزیع شد.

وی ارزش اقلام بسته‌های معیشی را شامل ۴ میلیون ریال دانست و گفت: بسیاری از مردم و خیرین در سطح شهرستان به پویش همدلی مومنانه پیوسته و به یاری نیازمندان شتافتند.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: حسن نوری فرمانده سپاه شهرستان پارس آباد کمک های مومنانه شهرستان پارس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۳۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان مرگ مغزی به ۵ بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید

به گزارش قدس خراسان به نقل از وبدا، ابراهیم خالقی اظهار کرد: در یکهزار و چهارصد و نودمین  عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی مظفر وحدانی ۲۸ ساله  که از بیمارستان امام علی (ع) بجنورد به واحد فراهم آوری اعضای پیوندی در مرکز پیوند اعضای دانشگاه مشهد معرفی شد، پس از دریافت رضایت از خانواده‌اش، در بیمارستان منتصریه تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: کبد زنده یاد مظفر وحدانی در بیمارستان منتصریه به آقای ۴۴ ساله ساکن بیرجند که سال‌ها از بیماری کبدی رنج می‌برد؛ پیوند شد.

وی تصریح کرد: قلب مرحوم مظفر وحدانی در بیمارستان امام رضا (ع) به آقای ۵۵ ساله ساکن تربت جام پیوند شد.

خالقی بیان کرد: قرنیه‌های زنده یاد مظفر وحدانی جهت پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی و قسمتی از پوست ایشان برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد ارسال شد.

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • زمان مناظره‌ کاندیداهای پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز
  • دسته روی مردم خرم‌آباد به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • جوان مرگ مغزی به ۵ بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید
  • ۲۷۶ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار
  • تدارک ۲۷۶ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار
  • توزیع داروی افسردگی ترازدون پس از تایید سلامت محموله‌های وارداتی جهت رفع کمبود
  • تحویل ۱۱ دستگاه ادوات کشاورزی به بهره برداران شهرستان آوج
  • حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز
  • ۱۶ هزار و ۵۰۰ تن انواع محصولات باغی در خمین تولید شد