Web Analytics Made Easy - Statcounter

 تعامل مشترک، تربیت منجیان غریق از میان نیروهای انسانی وزارت نیرو و به خصوص افراد شاغل در سدهای تحت پوشش این وزارتخانه و همچنین تربیت و آموزش غواصان موضوعاتی بود که در نشست مهدی حیدری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با حسین زاده مدیرکل ورزش وزارت نیرو مورد بحث قرار گرفت.

در این نشست که در محل وزارت نیرو و با حضور دکتر سرخه معاون دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، امیرحسین فروغ رئیس کمیته غواصی و بیژن پیریایی رئیس کمیته پیشگیری از غرق شدگی برگزار شد، 

اینگونه مقرر شد که فعالیت های غواصی در سدهای تحت پوشش وزارت نیرو از این پس با نظارت مشترک فدراسیون نجات غریق و غواصی و  تربیت بدنی وزارت نیرو مدیدیت شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشگیری از غرق شدگی در سدها و حریم رودخانه ها دیگر موضوع مورد بحث در این نشست بود. بر این اساس مقرر شد تعامل و همکاری مشترک بین فدراسیون نجات غریق و غواصی و وزارت نیرو ایجاد شود، ضمن اینکه نشست های آینده در این زمینه با حضور نمایندگان دیگر دستگاه های مرتبط برگزار شود.

همچنین عضویت نماینده وزارت نیرو در کمیته پیشگیری از غرق شدگی فدراسیون نجات غریق و غواصی دیگر مصوبه نشست موردنظر بود. شناسایی مناطق خطر آفرین با همکاری فدراسیون و وزارتخانه هدف از این مصوبه بود.

در نشست مشترک رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با مدیرکل ورزش وزارت نیرو مقرر شد به منظور فرهنگ سازی و جلوگیری از غرق شدگی، فعالیت های مشترک فرهنگی میان دو دستگاه بیشتر شود.

254 251

کد خبر 1490047

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۳۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه مهاباد نجات یافت

حمید محبوبی مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: عصر جمعه در جاده مهاباد به سردشت غرق‌شدن کودک ۲ ساله در روستای گردشیلان به هلال‌احمر گزارش شد.

وی افزود: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امدادونجات کله‌کاوی مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی ادامه داد: در این حادثه کودک ۲ ساله مغروق بعد از انجام اقدمات پیش‌بیمارستانی، ساکشن و اکسیژن‌تراپی به مرکز درمانی انتقال داده شد.

دیروز همچنین ۲ نفر دیگر در رودخانه نازلو ارومیه غرق شده‌اند که جنازه یکی از آنها پیدا شده و امدادگران در حال جست‌‌وجو فرد غرق‌شده دیگری هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • عملیات چهار ساعته نجات برای فرد گرفتار در ارتفاعات ریگ
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان
  • پاکسازی ۳ کیلومتر از حریم رودخانه در ساوجبلاغ
  • نجات «سحر» در جدال با سیلاب
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه مهاباد نجات یافت
  • غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه
  • دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی
  • لحظه نجات معجزه آسای کودک در رودخانه پشترود
  • رها سازی آب سد وشمگیر از امروز؛ مردم به حریم رودخانه گرگانرود نزدیک نشوند