Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دنبال نشست زمین در حاشیه تصفیه خانه گلشهر ارومیه و ترکیدگی ایجاد شده در خط لوله آب به مخزن ولیعصر، چاه های بند و ایستگاه پمپاژ گلشهر، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی در جلسه مدیریت بحران شهرستان ارومیه بر ضرورت حل سریع مشکل تاکید کرد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، آیدین رحمانی روز پنجشنبه هفتم اسفند ماه در جلسه مدیریت بحران شهرستان ارومیه که با حضور فرماندار ارومیه، مدیران کل راه و شهرسازی، مدیریت بحران، مدیران عامل آب منطقه ای و آب و فاضلاب آذربایجان غربی در محل تصفیه خانه گلشهر برگزار شد، با تاکید بر حساسیت مسئله آب تصریح کرد: با توجه به مشکل پیش آمده دستگاه های متولی باید در کمترین زمان ممکن نسبت به تثبیت شرایط و سپس حل موقتی مشکل اقدام نمایند تا از حجم خسارتهای احتمالی کاسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در اولویت بعدی باید نسبت به اجرای کامل پدافند غیر عامل در این پروژه اقدام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی بر بسیج کلیه امکانات لازم استانی و شهرستانی برای حل این مشکل تاکید کرد و گفت: مدیریت بحران می بایست هماهنگی های لازم را برای تامین امکانات لازم اعم از مصالح، ماشین آلات و نیروی انسانی لازم را به عمل آورد.

رحمانی ادامه داد: توجه به مبحث پدافند غیر عامل باید همواره مورد توجه دستگاه های اجرای باشد تا از بروز خسارت های اجتماعی پیشگیری شود.

در این جلسه تدابیر لازم برای حل مشکل در کمترین زمان ممکن مورد بررسی قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارومیه آب آشامیدنی ترکیدگی لوله آب تامین آب آذربایجان غربی آذربایجان غربی مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۳۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سعید پاشازاده در بازدید از پروژه آبرسانی روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا، اظهار کرد: اجرای طرح بزرگ آبرسانی به این روستا‌ها از مصوبات سفر‌های استانی استاندار آذربایجان غربی است.

  وی افزود: با بهره‌برداری از این طرح، بزرگترین مشکل آبرسانی به روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا مرتفع خواهد شد.   پاشازاده در این بازدید بازدید که بخشدار نازلو، مدیر آب و فاضلاب نازلو و اعضای شورای اسلامی و دهیاران این روستا‌ها نیز حضور داشتند، اظهار کرد: رفع مشکل مسیر لوله گذاری اجرای این طرح آبرسانی با حضور کارشناس میراث فرهنگی انجام و این طرح به زودی اجرا و به بهره برداری خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی و مدیریت صحیح منابع مالی
  • مناطق حاشیه‌نشین️، بزرگترین مشکل شهر ارومیه است
  • توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی در اولویت قرار بگیرد
  • بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه
  • اتمام عملیات بازسازی و تعویض خط لوله در خیابان علامه مجلسی
  • مولدسازی دارایی‌ها سیاستی کارآمد برای حل مشکلات محلات کم‌برخوردار ارومیه
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی
  • موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است