Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه های ایتالیایی به شدت از قضاوت داور دیدار آتالانتا و رئال مادرید انتقاد و آن را دزدی، رسوایی و هدیه به سفیدپوشان عنوان کردند.

به گزارش ایسنا و به نقل از بی ساکر، پیروزی یک بر صفر رئال مادرید برابر آتالانتا در دیدار رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تحت تاثیر قضاوت داور قرار گرفت. توبیاس اشتیلر تصمیم گرفت در دقیقه ۱۷ رمو فرولر را به خاطر خطا روی فرلان مندی اخراج کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق موجب شد آتالانتا نتواند بازی مورد نظرش را به نمایش بگذارد و تنها دفاع کند.

رسانه های ایتالیایی به شدت از قضاوت داور آلمانی انتقاد کردند. توتو اسپورت داوری را فاجعه، دزدی و رسوایی عنوان و عملکرد تیم گاسپرینی را قهرمانانه توصیف کرد. این نشریه نوشت که فرولر تنها باید با کارت زرد جریمه می شد. 

گاتزتا دلو اسپورت نوشت: کارت قرمزی وجود نداشت و داور آن را به مادرید هدیه کرد. اشتیلر با تبدیل کارت زرد به قرمز در دقیقه ۱۷ شرایط بازی را عوض کرد. او در رابطه با کاسمیرو که قصد فریب داور را داشت برای نشان دادن کارت زرد دوم دو بار فکر کرد. 

کوریه دلو اسپورت، یوفا را مخاطب قرار داد و نوشت:" ما تنهایی می توانیم آن ها را حذف کنیم." ایتالیایی ها معتقدند یوفا برای تیم های کشورشان احترامی قائل نیست‌. 

انتهای پیام  

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آتالانتا رئال مادريد ليگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۳۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دو فوتبال سوت می‌زنند

براساس ابلاغ کمیته داوران فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران مهزیار محمدی پور به عنوان داور و فرشاد مالک و سجاد سمائی به عنوان کمک داور، بازی دو تیم شهرداری بم و شهدای بابلسر را قضاوت می‌کنند.

بیشتر بخوانید

قضاوت داوران خراسان جنوبی در رنکینگ اسنوکر کشور

این دیدار که از دیدار‌های مهم فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۳ به شمار می‌آید، روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۰ برگزار می‌شود.

استادیوم فجر شهر بم میزبان این دیدار حساس است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • نکونام:می دانستیم بازی سختی داریم/ قضاوت داور بی نقص بود
  • داور بدیمن برای رئال در بازی برگشت با بایرن
  • رسمی: داور فینال جام جهانی برای بازی رئال-بایرن
  • سیمون مارسینیاک، داور جدال حساس رئال مادرید و بایرن مونیخ
  • مارچینیاک بازی برگشت رئال - بایرن را سوت می‌زند
  • سرنوشت پاریس و دورتموند در دست داور ایتالیایی
  • دنیله اورساتو داور جدال برگشت پاری سن ژرمن و دورتموند
  • انتقاد تند ژاوی از عملکرد شاگردانش مقابل جیرونا
  • داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دو فوتبال سوت می‌زنند
  • به دلیل اتهام جنجالی: شکایت فارست از گری نویل