Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-05@02:20:39 GMT

فکری قید مهدی قایدی را زد

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۵۵۷۳

فکری قید مهدی قایدی را زد

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ مهدی قایدی که در پایان بازی  برابر نساجی اعتراض خود نسبت به شرایط مالی باشگاه را اعلام کرده بود پس از شکست برابر سپاهان علنا درخواست افزایش قرارداد خود را اعلام کرد. قرارداد مهدی قایدی در فصل جاری مبلغی در حدود ۸۰۰ میلیون تومان است که در زمان مدیریت سعادتمند به ستاره استقلال قول افزایش این مبلغ تا رقم ۳ و نیم میلیارد تومان داده شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقمی که احمد مددی با آن مخالفت کرد تا نتیجه آن غیبت ۱۰ روزه قائدی در تمرین استقلال باشد. هرچند قایدی در مذاکراتش حاضر به افزایش قراردادش تا رقم ۳ میلیارد هم شده است اما گویا باشگاه با این اختلاف دومیلیارد و دویست میلیونی کنار نیامده است.

استقلال در حالی باید دوشنبه به مصاف مس رفسنجان برود که قایدی در تمرینات آبی ها برای این بازی غایب بوده است. شاگردان فکری باید روز یکشنبه به رفسنجان بروند و سرمربی استقلال از غیبت قایدی در تمرینات این تیم شاکی است. ستاره آبیها حتی اگر همین امروز و یا فردا هم به تمرین آبی ها اضافه شود فکری این بازیکن را با دو جلسه تمرین در ترکیب استقلال قرار نخواهد داد.

باید دید تصمیم مدیریت باشگاه استقلال در برابر بازیکنی که با این تیم قرارداد دارد اما در تمرینات شرکت نمی کند به کجا خواهد انجامید. رفتار قایدی تا به اینجا باعث شده تا او یکی از حساس ترین بازیهای نیم فصل دوم را از دست بدهد. بازی حساسی که تاثیر زیادی در آینده محمود فکری خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089945 برچسب‌ها مهدی قائدی استقلال تهران محمود فکری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مهدی قائدی استقلال تهران محمود فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۵۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز همه دنبال هاشمی‌نسب می‌گشتند!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی هاشمی‌نسب مربی استقلالی‌ها یکی از محبوب‌ترین اعضای این تیم به‌شمار می‌رود که همواره مورد توجه هواداران قرار داشته است.

در چنین شرایطی هواداران استقلال که امروز مجوز حضور در محل تمرین تیم خود را پیدا کرده بودند، بعد از ورود به کمپ مرحوم حجازی با غیبت مهدی هاشمی‌نسب روبه‌رو شدند.

بسیاری از طرفداران استقلال دنبال مهدی هاشمی‌نسب می‌گشتند تا با او عکس یادگاری بگیرند و خاطرات گذشته را زنده کنند. در نهایت اما مشخص شد هاشمی‌نسب به دلیل انجام برخی امور شخصی از جواد نکونام مرخصی گرفته و در تمرین امروز حضور پیدا نکرده است.

در نهایت طرفداران استقلال که به کمپ مرحوم حجازی رفته بودند بدون دیدار با مهدی هاشمی‌نسب محل را ترک کردند و نتوانستند مربی خود را ببینند.

دیگر خبرها

  • (عکس) مهمان ویژه نکونام در کمپ حجازی چه کسی بود؟
  • قرارداد سث رالینز با WWE تمدید شد
  • استارت ستاره بایرن برای بازگشت مقابل رئال (عکس)
  • امروز همه دنبال هاشمی‌نسب می‌گشتند!
  • یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال
  • بازگشت مهاجم استقلال به تمرینات بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت
  • شیری دست استقلال و نکونام را خواند!
  • جای خالی مهدی‌پور احساس نشد!
  • یک احتمال جدی: حضور تیبو کورتوا در ترکیب رئال مادرید برای فینال احتمالی لیگ قهرمانان اروپا
  • الاهلی و حسرتی به نام قایدی!