Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد طاهری سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،گفت: با ۴نفر فوتی در ۲۴ ساعت گذشته آمار مجموع جانباختگان کرونایی استان از ابتدای همه گیری ویروس تاکنون به یک هزار و پانصد ۱۹نفر رسید.

اوبا تشریح وضعیت بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در استان همدان گفت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذاشته ۲۵۵ مورد بوده که از این تعداد ۴۵ نفر در بخش عادی و ۱۸ بیمار نیز در بخش آی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی. یو بستری شدند، ضمن آنکه وضعیت جسمی ۲۸نفر از این تعداد وخیم گزارش شده است.

طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های اسدآباد۳۷۸، بهار ۶۱۱تویسرکان۶۶۴، رزن ۴۵۰، درگزین ۱۹۷فامنین ۱۸۳و کبودراهنگ ۶۶۴نفر بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان افزود: همچنین یک هزار و ۹۱۷ نفر در ملایر، یک هزار و ۱۵۱در نهاوند و سه هزار و ۹۳۹ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند که ۲۷۷ نفر از بیماران بستری، افراد غیربومی و از خارج استان هستند.

او با بیان اینکه آمار کووید ۱۹ از ابتدای سال تا کنون به ده هزارو ۴۳۱نفر رسیده است،گفت:رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی همچنان الزامی است.

طاهری بیان کرد: تجمع و دور همی‌های خانوادگی شیوع بیماری کووید ۱۹ را افزایش می‌دهد.
انتهای پیام /م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی ویروس کرونا کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۵۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تدریجی دمای هوا در همدان

محمدحسن باقری شکیب گفت: بر اساس آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان تا اواسط هفته آینده، صاف تا قسمتی ابری، همراه با وزش باد ملایم پیش بینی می‌شود.

او گفت: در ساعت بعدازظهر سرعت وزش باد در بیشتر نقاط استان افزایش می‌یابد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: به طور کلی تا اواسط هفته آینده از فعالیت سامانه بارشی خبری نیست و آسمان استان تا آن زمان پایدار پیش بینی می‌شود.

باقری شکیب گفت: اسدآباد و فامنین با ۲۰ درجه سانتیگراد بالای صفر و بهار، همدان و گل‌تپه با ۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

او گفت: بیشینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت ۱۸ درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • افزایش تدریجی دمای هوا در همدان
  • هر ۸۴۰ تولد؛ یک نوزاد مبتلا به شکاف لب / بهترین زمان جراحی برای بیماران
  • افزایش شیوع فیبریلاسیون دهلیزی در افراد میانسال
  • تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • آیا هیپنوتیزم برای درمان بیماران مبتلا به سرطان مفید است؟
  • سامانه بارشی امشب از همدان خارج می‌شود
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • چای از فهرست کالاهای مشمول افزایش مالیات یک درصدی حذف شود
  • چای از لیست کالاهای مشمول مالیات یک درصدی حذف شد