Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرعه‌کشی پنج وزن نخست رقابت‌های بین‌المللی جام مربیان و کشتی‌گیران برتر اوکراین برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، قرعه‌کشی پنج وزن نخست رقابت‌های بین‌المللی جام مربیان و کشتی گیران برتر اوکراین در شهر کیف برگزار شد. نتایج قرعه نمایندگان کشورمان که از ظهر امروز (جمعه) به مصاف حریفان خود می‌روند به شرح زیر است:

پرواز کشتی‌گیران ایران بامداد پنجشنبه به سوی اوکراین

کشتی فرنگی:
در وزن 55 کیلوگرم که هشت نفر حضور دارند، سجاد عباس‌پور در دور نخست به مصاف بایراکتار از اوکراین می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم با برنده کشتی میان مخرتچیان از ارمنستان و بهرام‌اف از ازبکستان مبارزه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین در وزن 72 کیلوگرم که 14 کشتی‌گیر حضور دارند. محمدرضا مختاری در دور نخست به مصاف آمویان از ارمنستان می‌رود و در دور بعد با برنده مبارزه میان ولادیسلاو کراوچنکو و آندری کولیک از اوکراین روبه‌رو می‌شود.
مهدی بالی هم در وزن 97 کیلوگرم در دور اول با قرعه استراحت روبه‌روست و در دور دوم به مصاف توردیف از ازبکستان می‌رود. در این وزن 18 کشتی‌گیر حضور دارند.

کشتی آزاد:
در وزن 57 کیلوگرم که 26 نفر وزن‌کشی کرده‌اند، علی قلی‌زادگان در دیدار نخست با شاوکاتوف از ازبکستان کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی در این مبارزه در دور دوم با برنده کشتی میان امیرارسلان‌اف از آذربایجان و گوتسولیاک از اوکراین دیدار می‌کند‌.
محمدصادق فیروزپور هم در وزن 74 کیلوگرم پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف بوخورس از الجزایر می‌رود و در صورت شکست این کشتی‌گیر در دور سوم با برنده دیدار میان آشیروف از آذربایجان و برواشویلی از گرجستان پیکار می‌کند. در این وزن 41 نفر حضور دارند.
براساس این گزارش، در وزن 86 کیلوگرم نیز که 31 کشتی‌گیر حضور دارند، امیرحسین فیروزپور در دور نخست به مصاف گوجن از ترکیه می‌رود و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم با برنده کشتی میان زاکاریف و دودایف از اوکراین دیدار خواهد کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی حضور دارند کشتی گیران دور دوم کشتی گیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۶۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسماعیلی فینالیست شد/ سلطانی و ملک‌خطابی به مدال برنز رسیدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بوکس، رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت‌) در قزاقستان آغاز ‌شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت.

امروز جمعه، مبارزات مرحله نیمه‌نهایی اوزان مختلف رده‌سنی جوانان برگزار شد.

در وزن ۹۲+ کیلوگرم، امیر اسماعیلی به مصاف راتهیل‌ از هند رفت و با ارائه مبارزه‌ای تماشایی‌ در همان راند نخست، حریف قدرتمند هندی را ناک اوت کرد و فینالیست شد. وی در فینال و برای کسب مدال طلا به مصاف شهزود پولوونوف‌ از ازبکستان خواهد رفت.

در وزن ۵۴ کیلوگرم، امیررضا سلطانی با وجود تلاش فراوان نتوانست برابر آمانتور ژومایف‌ به توفیقی دست یابد و نتیجه‌ را واگذار کرد تا با کسب‌ مدال برنز به کار خود پایان داد.

در وزن ۸۶ کیلوگرم، امیررضا ملک‌خطابی‌ مقابل اسرویلوف‌ از ازبکستان و در نهایت نماینده ازبک‌ پیروز شد تا ملک‌خطابی‌ به مدال برنز برسد.

فردا شنبه، مبارزات نیمه‌نهایی رده‌ سنی امید برگزار می‌شود و در وزن ۷۵ کیلوگرم، محمد محشری با جواهیر اوماتالیف‌ از ازبکستان، در وزن ۸۶ کیلوگرم، سیدعلی‌ سیدصدری‌ با تمیرلان‌ موکاتیف‌ از قزاقستان و در وزن ۹۲+ کیلوگرم، رضا خلیل‌زاده با جهانگیر زوکروف‌ از ازبکستان رقابت خواهند کرد.

کد خبر 6095905

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی خود را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • حسن یزدانی خودش را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • معرفی حریفان ایران در تنیس روی میز کانتندر زیر ۱۹ سال فیلیپین
  • اسماعیلی فینالیست شد/ سلطانی و ملک‌خطابی به مدال برنز رسیدند
  • کشتی گیران نونهال کرمانی فاتح مسابقات قهرمانی کشور
  • نفرات برتر شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • یک نقره و یک برنز حاصل تلاش کشتی گیران کرمانشاهی در رقابت‌های  کشوری
  • آینده‌سازان والیبال حریفان جهانی خود را شناختند
  • قرعه کشی شش وزن نخست کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس آسیا