Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، جورج کلونی و جولیا رابرتز در یک فیلم کمدی رمانتیک به نام «بلیتی به بهشت» در کنار یکدیگر بازی خواهند کرد. این دو بازیگر سابقه همکاری در فیلم «یازده یار اوشن» را دارند.

اول پارکر کارگردان فیلم «بهترین هتل عجیب مریگولد»، «بلیتی به بهشت» را برای کمپانی یونیورسال کارگردانی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود فیلمبرداری این پروژه اواخر امسال آغاز خواهد شد.

تد ملفی کارگردان نامزد اسکار فیلم «ارقام پنهان» فیلمنامه این پروژه را خواهد نوشت که بر اساس ایده‌ای از پارکر و دنیل پیپسکی است. تیم بیوان و اریک فلنر به همراه جورج کلونی هم تهیه کنندگان این فیلم هستند.

کلونی و رابرتز در این فیلم نقش زوجی را بازی می‌کنند که از یکدیگر جدا شده اند؛ اما برای آنکه از گرفتار شدن دخترشان جلوگیری کنند سفری را آغاز می‌کنند. کلونی و رابرتز سابقه همکاری در فیلم مهیج «هیولای پول»، اولین تجربه کارگردانی جودی فاستر را نیز دارند.

کلونی اخیراً در فیلم سینمایی «آسمان نیمه شب» نتفلیکس که خودش آن را کارگردانی کرده بود، نقش آفرینی کرده است. رابرتز هم یک فصل در سریال «بازگشت به خانه» بازی کرده و قرار است در فیلم «پرنده سفید» نیز حضور داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای جهان فیلم سینمایی جورج کلونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۲۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم

به نقل از شهرداری قم، سید سیف‌الدین موسوی نیارکی با اشاره به بهسازی روکش آسفالت و لکه‌گیری آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) اظهار داشت: اجرای پروژه روکش آسفالت میدان شهید بقایی و خیابان اطراف آن اجرایی شد.

وی هزینه اجرای این پروژه را ۹ میلیارد ریال دانست و خاطرنشان کرد: روکش آسفالت در ۸ هزار و ۵۰۰ مترمربع از آرامستان بهشت معصومه (س) قم انجام شد.

به گفته مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم، لکه‌گیری آسفالت در معابر آرامستان بهشت معصومه (س) نیز با هدف افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به شهروندان و خانواده متوفیان صورت گرفت.

وی با بیان اینکه ۱۶۰ متر لوله‌گذاری با اعتبار ۵ میلیارد ریالی به‌منظور هدایت و جمع‌آوری آب‌های سطحی اجرایی شد، مطرح کرد: زه کشی نیز در راستای هدایت آب‌ها و نزولات آسمانی هفته گذشته انجام‌شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بهشت گمشده سیروان
  • واکنش تماشایی همبازی طیبی و اولاد قباد در لیگ قهرمانان اروپا
  • درگذشت بازیگر «تایتانیک» و «ارباب حلقه‌ها» در ۷۹ سالگی
  • فیلم| میدان شهدا در دانشگاه جورج واشنگتن!
  • این شهرها بهشت جیب‌بُرها است
  • رسوایی کایل واکر را به عربستان می‌کشاند! محرز همبازی سابق را به لیگ ثروتمندان دعوت کرد
  • کارگر غسالخانه قم کارگر نمونه استان شد
  • بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم
  • عیادت از جورج شکور؛ خالقِ سه گانهِ حماسه های ماندگار …
  • (ویدئو) اهتزاز پرچم فلسطین در دانشگاه جورج واشنگتن آمریکا