Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@05:21:37 GMT

۸ بازار جدید میوه و تره‌بار می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۳۴۲۲

۸ بازار جدید میوه و تره‌بار می‌شود

راد از افتتاح رسمی ۸ بازار جدید میوه و تره‌بار در ۵ پهنه شمالی، جنوبی، غربی، شرقی و مرکزی پایتخت در روز شنبه نهم اسفند خبر داد و گفت: علاوه ‌بر این ۸ بازار، یک خوابگاه کارگری و ساختمان متمرکز ستادی این سازمان همزمان مورد بهره برداری قرار می گیرند.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط‌عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ سید سعید راد با اعلام این‌که توسعه بازارهای میوه و تره‌بار در پاسخ به مطالبات شهروندان عزیز و با حمایت شهردار محترم تهران و شورای اسلامی شهر تهران صورت می‌پذیرد، افزود: این ۸ بازار جدید، مجموعاً جمعیتی بالغ ‌بر ۳۵۰ هزار نفر از شهروندان ساکن محلاتی را که این بازارها در آن‌ها قرار دارند، تحت پوشش قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با اشاره به این‌که این ۸ بازار شامل بازارهای ارم تجریش در شمال تهران، نوبنیاد در شمال‌شرق تهران، شهرک قدس در شمال‌غرب تهران، فرحزاد در غرب تهران، جرجانی در جنوب‌غرب تهران، امامت در شرق تهران، هاشمی در جنوب‌شرق تهران و راه‌آهن در محدوده مرکزی پایتخت می‌باشند، گفت: لازم می‌دانم از شهرداران مناطق یک، دو، نه، یازده، سیزده و پانزده که زمین‌های مورد نیاز برای احداث این بازارها را در اختیار سازمان مدیریت میادین قرار دادند، قدردانی کنم.


راد با اعلام این‌که بازارهای میوه و تره‌بار به‌صورت مستقیم با معیشت شهروندان سروکار دارند و تاثیر آن‌ها در سبد خرید و سفره خانواده‌ها روزبه‌روز بیشتر می‌شود، افزود: این بازارها، امکانی برای تهیه میوه و تره‌بار و سایر اقلام و مایحتاج عمومی مورد نیاز شهروندان با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب است.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر این‌که بازارهای میوه و تره‌بار به‌محض آماده‌سازی و تکمیل تجهیزات از سوی اهالی محل افتتاح ‌شده و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند، اضافه کرد: تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا علاوه ‌بر خدمت‌رسانی جانانه، بی‌منت و بدون ‌وقفه به شهروندان، نسبت ‌به توسعه کیفی و کمّی بازارهای میوه و تره‌بار از طریق ساخت بازارهای جدید و نوسازی بازارهای موجود اقدام کنیم.

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: بازار میوه و تره بار میادین میوه و تره بار تره بار بازارهای میوه و تره بار ۸ بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۳۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران اعلام کرد: ضمن عذر خواهی از شهروندان و مسافران به اطلاع می‌رساند؛ با توجه به اختلال پیش آمده در خط ۵، سرویس دهی در این مسیر به کندی انجام می‌شود.

به منظور رفاه حال شهروندان با شرکت واحد اتوبوسرانی برای جابه‌جایی شهروندان هماهنگی‌های لازم انجام شده است. از شکیبایی و همراهی مسافران سپاسگزاریم.

کد خبر 6091893

دیگر خبرها

  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران
  • سقوط طلا دامن‌گیر نقره شد/ معامله‌گران در لاک احتیاطی!
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد
  • گشایش پنجره صادراتی و حضور در بازارهای بین الملل راهکار اصلی تثبیت بازار مرغ
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول