Web Analytics Made Easy - Statcounter

هزاران تن از حامیان جنبش اعتراضی الجزایر یک سال پس از توقف اعتراضات به دلیل محدودیت‌های کرونا، بار دیگر در اقدامی که حاکی از بازگشت راهپیمایی‌های هفتگی علیه حاکمیت این کشور است، در خیابان‌های پایتخت تجمع کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، با وجود اینکه برگزاری تجمع‌ها در الجزایر به دلیل بحران کرونا رسما ممنوع است اما از بعدازظهر روز جمعه راهپیمایی‌هایی در برخی محله‌ها ترتیب داده شده و شرکت‌کنندگان در آن به سمت مرکز شهر حرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوشنبه گذشته نیز هزاران الجزایری به مناسبت دومین سالگرد جنبش مردمی در راهپیمایی‌هایی در پایتخت و برخی شهرهای دیگر این کشور شرکت کردند.

آنها شعارهایی علیه عبد المجید تبون، رئیس جمهور الجزایر و چهره‌های برجسته دولت سر داده و پلاکادرهایی در دست داشتند که بر روی آنها نوشته شده بود: "مردم نه برای جشن سالگرد جنبش بلکه برای تکرار خواسته خود درباره برکناری تمامی چهره‌های برجسته حاکمیت به خیابان‌ها آمده‌اند".

روز سه‌شنبه نیز ده‌ها دانشجو با وجود ممنوع بودن برگزاری تجمع‌ها و استقرار تعداد زیادی نیروی پلیس در پایتخت الجزایر علیه نظام حاکم تجمع کرده و آزادی مطبوعات را خواستار شدند.

راهپیمایی‌های هفتگی الجزایری‌ها در سال ۲۰۲۰ با شیوع ویروس کرونا متوقف شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: الجزاير

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۳۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم تظاهرات هزاران صهیونیست ضد نتانیاهو در تل‌آویو

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از المیادین، هزاران نفر از ساکنان سرزمین‌های اشغالی، عصر امروز (دوشنبه) با تجمع در خیابان کاپلان تل‌آویو علیه نخست وزیر این رژیم شعار سرداده و خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام شدند.

در همین ارتباط، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت از تظاهرات هزاران شهرک نشین در تل آویو خبر داد.

به گزارش این روزنامه صهیونیستی، خواسته اصلی تظاهرات کنندگان مبادله اسرا با مقاومت در غزه و تعویق عملیات نظامی علیه رفح است.

معترضان همچنین با سر دادن شعارهایی، خواستار امضای توافق تبادل اسرا با جنبش حماس و بازگرداندن اسرای صهیونیست از نوار غزه شدند.

شهرک‌نشینان دیشب هم در اعتراض به سیاست‌های بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و عدم انعقاد توافقی برای آزادی اسیران از غزه تظاهرات کردند.

دیشب هم هزاران صهیونیست در خیابان «کاپلان» در تل‌آویو تجمع کرده و خواستار برگزاری انتخابات زود هنگام شدند.

کد خبر 6092586

دیگر خبرها

  • وضعیت متشنج در خیابان‌های تل آویو + فیلم
  • تداوم تظاهرات هزاران صهیونیست ضد نتانیاهو در تل‌آویو
  • تظاهرات مجدد هزاران صهیونیست در تل آویو
  • دیدار هیات الجزایری با هنیه در استانبول
  • اعتراض علیه سیاست‌های ضد اسلامی دولت آلمان در هامبورگ
  • تظاهرات صهیونیست‌ها برای برکناری نتانیاهو + فیلم
  • شنبه اعتراض؛ هزاران صهیونیست خواهان برکناری نتانیاهو شدند
  • تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو
  • تداوم تظاهرات صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو
  • راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم