Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه بردسیر گفت: هیچ مصیبتی حضرت زینب را از عبادت باز نداشت و حتی در حساس ترین شب زندگی یعنی شب عاشورا و شب شام غریبان هم شب زنده داری اش را ترک نکرد و این برای ما درس است که در فراز و نشیب های زندگی از عبادت و بندگی خدا غافل نشویم.

حجت الاسلام علی اکبر کرمانی به مناسبت 15 رجب، سالروز وفات حضرت زینب سلام الله علیها در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان با برشمردن فضائل و مناقب آن بانوی بزرگوار گفت: زینب (سلام الله علیها)به خوبی از قرآن آموخته بود هدف آفرینش انسان، رسیدن به قله کمال بندگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

امام جمعه بردسیر افزود: او عبادت ها و نماز شب های پدر و مادر را از نزدیک دیده و در کربلا مشاهده کرده بود که امام حسین در شب عاشورا به عباس علیه السلام فرمود به سوی آنان بازگرد و این شب را تا فردا مهلت بگیر شاید امشب را بتوانیم به نماز و دعا و استغفار در پیشگاه خداوند مشغول شویم؛ خدا می داند من نماز و قرائت قرآن و زیاد دعا کردن و استغفار را دوست دارم.

 

 

 

وی ادامه داد: حضرت زینب نیز عاشق عبادت و شب زنده داری بود و هیچ مصیبتی او را از عبادت باز نداشت و حتی در حساس ترین شب زندگی یعنی شب عاشورا و شب شام غریبان هم شب زنده داری اش را ترک نکرد.

 

 

 

حجت الاسلام کرمانی اظهار کرد: این برای ما درس است که در فراز و نشیب های زندگی از عبادت و بندگی خدا غافل نشویم.

 

 

وی درباره عفت و پاکدامنی حضرت زینب هم بیان کرد: آن بانو درس عفت را به خوبی در مکتب پدر آموخته بود آنجا که می فرماید« مجاهد شهید در راه خدا اجرش بیشتر از کسی نیست که قدرت دارد اما عفت می ورزد؛ نزدیک است انسان عفیف فرشته ای از فرشتگان باشد»

 

 

 

امام جمعه بردسیر با تصریح به اینکه حضرت زینب برای پاسداری از مرزهای حیا و عفت بر سر یزید فریاد زد و بیش از مصیبت شهادت برادرانش، دغدغه حجاب و عفاف و حیا را داشت که مبادا دریده شود؛ ابراز امیدواری کرد: بانوان، حضرت زینب را الگوی خویش قرار دهند و از روح بلند ایشان استمداد بطلبند.

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: امام جمعه بردسیر عبادت و بندگی خدا حضرت زینب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۴۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق اعلام روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) امروز (هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳) ۲ پرواز از فرودگاه حضرت امام (ره) و آیت الله صدوقی یزد برای اعزام زائران حج عمره برنامه ریزی شده است.

بر پایه این گزارش، عمره‌گزاران استان تهران در ساعت پنج و ۴۰ بامداد امروز فرودگاه حضرت امام (ره) را به مقصد مدینه ترک کردند.

همچنین زائران استان یزد با پرواز شماره ۱۵۵۰ هواپیمایی‌جمهوری اسلامی در ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه از فرودگاه یزد به عربستان رهسپار می‌شوند. پرواز بازگشت زائران استان یزد طبق برنامه ریزی صورت گرفته روز ۱۷ اردیبهشت ماه سال جاری‌خواهد بود.

کد خبر 6089033 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود
  • انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • سیاست ارزی غلط دلیل احساس نشدن درآمدهای سرشار نفتی و رشد اقتصادی در زندگی مردم
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • چرا زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی برابر با زیارت امام حسین (ع) است؟