Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمان اعلام نتایج پذیرش مشمولین متقاضی امریه سربازی اعزام اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ منتشر شد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بنابر اعلام اداره کل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه قضاییه، مدارک متقاضیان اعزام ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ (اردیبهشت ماه) در حال بررسی است و نتایج پذیرش مشمولین اعزام مذکور از طریق تماس تلفنی تا مورخ ۹۹/۱۲/۲۵ به متقاضیان اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شایان ذکر است، صرفاً با " پذیرفته‌شدگان امریه سربازی اعزام اردیبهشت ماه " تا مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ تماس حاصل می‌شود و عدم تماس با سایر متقاضیان به منزله " عدم پذیرش " می‌باشد.

درخصوص دوره بعدی اعزام متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: امریه سربازی پزشک قوه قضائیه اردیبهشت ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۴۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نتایج آزمون استخدام مشاور و معلم ورزش تا نیمه خرداد

آزمون استخدام جذب مشاور و مربی تربیت بدنی برگزار شد که نتایج اولیه نیمه خرداد اعلام می‌شود همچنین آزمون استخدامی دیگر آموزش و پرورش، ۲۸ اردیبهشت برگزار خواهد شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، آزمون استخدامی معلم پرورشی و ورزش روز جمعه 14 اردیبهشت 1403 برگزار شد.

طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش در آزمون مشاغل کیفیت‌بخشی، 19 هزار و 200 مربی پرورشی، ورزشی، مراقب سلامت و مشاور جذب خواهند شد که از اول مهر امسال وارد مدارس می‌شوند.

به گفته میثم لطیفی؛ رئیس سازمان اداری و استخدامی، در  آزمون استخدامی کیفیت بخشی  بعد از 10سال 19 هزار و 112 نفر در رشته مشاوره تحصیلی برای دانش آموزان، امور تربیتی و سبک زندگی، مربیان سلامت و مربیان تربیت بدنی جذب خواهیم داشت.

برگزاری 2 آزمون استخدامی جذب معلم در اردیبهشت

وی افزود: حدود 400 هزار نفر در این آزمون شرکت کردند و تا نیمه خرداد نتایج آن اعلام و اول مهر این افراد در دستگاه‌های اجرایی مشغول به کار می‌شوند.

لطیفی خاطرنشان کرد: این کار تدبیر و دستور مقام معظم رهبری بود که برای کیفیت بخشی، مربیان پرورشی را در آموزش و پرورش جذب کنیم.

آزمون استخدامی دیگر آموزش و پرورش در 28 اردیبهشت برای استخدام دبیر و هنرآموز برگزار می‌شود و 24 هزار 889 نفر در دوره متوسطه جذب می‌شوند که برای این تعداد 381 هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جذب سرباز امریه در سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف
  • ۹۲ درصد متقاضیان واجد شرایط تسهیلات نهضت ملی مسکن، قرارداد امضا کردند
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن همچنان پشت در بسته بانک‌ها
  • اعلام نتایج آزمون استخدام مشاور و معلم ورزش تا نیمه خرداد
  • نتایج کنکور تربیت معلم آخر اردیبهشت اعلام می‌شود
  • معاون آموزشی وزارت بهداشت خبر داد؛ زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی
  • نتایج بازی‌های فوتبال جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • طرح‌ نهضت ملی مسکن به ۳۸ هزار متقاضی در اصفهان اختصاص یافت
  • طرح‌های نهضت ملی مسکن به ۳۸ هزار متقاضی در اصفهان اختصاص یافت
  • خودرو شاهین امروز ۱۵ اردیبهشت چند شد؟ + جدول قیمت