Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@04:17:06 GMT

سارقان اماکن ورزشی گچساران دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۵۹۹۳

سارقان اماکن ورزشی گچساران دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید محمد موسوی ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن ورزشی در سطح شهرستان گچساران، موضوع به شکل ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی ابراز داشت: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام گشت زنی هدفمند، ۲ نفر سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی افزود: همچنین مقادیری از اموال مسروقه از سارقان کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۲ میلیارد ریال اعلام کردند، گفت؛ متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

کد خبر 5157140

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرقت دستگیری سارق ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه مشهد شیراز کرونای انگلیسی بوشهر زلزله بارش برف اردبیل شهرستان کرج شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۵۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سرهنگ "کیومرث کشوری" گفت: بدنبال وقوع چند فقره سرقت احشام در برخی مناطق حاشیه این شهرستان، مراتب شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

ماموران آگاهی با رصد فنی و استفاده از منابع اطلاعاتی خود توانستند ۲ سارق حرفه‌ای را در این زمینه شناسایی و طی عملیاتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی آبادان از اعتراف متهمان به ۴۲ فقره سرقت؛ شامل ۱۰ فقره احشام، ۱۵ فقره منزل، ۱۲ فقره سیم برق، ۳ فقره موبایل و دو فقره موتور سیکلت خبر داد و افزود: یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از سارقان کشف و ضبط شد.

کشوری با اشاره به سوابق متهمان دستگیر شده گفت: متهمان دستگیر شده به دلیل جرائم متعدد از جمله سرقت مسلحانه احشام در برخی شهرستان‌های سطح استان، سرقت منزل، کابل برق در آبادان و همچنین مشارکت در قتل تحت تعقیب کیفری بودند.

۴ نفر از مالباختگان احشام شناسایی و علیه متهمان دستگیر شده پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • سارق کالا و احشام در شهرستان بویراحمد دستگیر شد
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان