Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@05:10:13 GMT

توس مسیر قهرمان دور رفت لیگ دسته یک بدمینتون کشور شد

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۹۴۵۸

توس مسیر قهرمان دور رفت لیگ دسته یک بدمینتون کشور شد

رییس هیات بدمینتون خراسان رضوی روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: بدمینتون بازان جوان مشهد دیروز در تبریز با شکست حریفان خود قهرمان دور رفت مرحله نهایی این بازی ها شدند.
حسین رضوی افزود: توس مسیر بازی نخست خود را با نماینده البرز برگزار کرد و با نتیجه سه بر ۲ شکست خورد اما در ادامه به مصاف آکادمی مدال قائمشهر رفت و با نتیجه پنج بر صفر در برابر این تیم شمالی به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: آخرین بازی توس مسیر با تیم طلوع پلاست تبریز برگزار شد که این تیم به علت میزبانی از حمایت خوب هواداران برخوردار بود اما در نهایت نماینده خراسان رضوی در این بازی نفس گیر موفق شد با نتیجه سه بر ۲ حریف تبریزی را در خانه شکست دهد و در نهایت با ۱۰ برد و پنج باخت، قهرمان دور رفت مرحله نهایی لیگ دسته یک مردان کشور شد.

رییس هیات بدمینتون خراسان رضوی گفت: تیم توس مسیر مشهد ۱۴ اسفند ماه در مرحله برگشت این رقابتها در البرز به مصاف سه تیم دیگر خواهد رفت و پس از پایان این رقابتهای دوره ای تیمهای اول و دوم این گروه چهار تیمی به لیگ برتر بدمینتون کشور راه خواهند یافت.

وی افزود: سال گذشته هزار و ۲۰۰ بدمینتون باز زن و مرد به صورت سازماندهی شده در خراسان رضوی فعالیت داشتند که نیمی از آن را بانوان تشکیل می دادند.

برچسب‌ها مشهد تبریز البرز بدمینتون

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد تبریز البرز مشهد تبریز البرز بدمینتون اخبار کنکور خراسان رضوی توس مسیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۹۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد

حجت الاسلام مهدی شجاع سرپرست مدیریت حج و زیارت خراسان رضوی گفت: از این تعداد ۳۲ کاروان به ظرفیت چهار هزار و ۴۴۰ زائر در کاروان‌های "مدینه بعد" و ۳۵ کاروان به ظرفیت چهار هزار و ۹۲۵ زائر در کاروان‌های "مدینه قبل" ثبت نام شده اند.

او افزود: از مجموع زائران حج تمتع امسال خراسان رضوی پنج هزار و ۳۹۰ زائر در قالب ۳۷ کاروان مربوط به شهرستان مشهد و سه هزار و ۹۷۵ زائر در قالب ۳۰ کاروان مربوط به سایر شهرستان‌های خراسان رضوی هستند که به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

سرپرست مدیریت حج و زیارت خراسان رضوی ادامه داد: در عملیات حج تمتع امسال نیز زائران استان خراسان شمالی مانند سال‌های گذشته به همراه زائران استان خراسان رضوی از اواخر اردیبهشت ماه از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت «ارس» تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد پاک است
  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی