Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@21:54:28 GMT

باقری: بحران‌های ماشین تمام می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۰۶۰۵

باقری: بحران‌های ماشین تمام می‌شود

هافبک ماشین‌سازی می‌گوید نیم‌فصل دوم متفاوتی خواهند داشت و از شرایط بحرانی فاصله می‌گیرند.

به گزارش "ورزش سه"، منصور باقری با اشاره به حضور مهدی پاشازاده در ماشین‌سازی اظهار کرد: پس از دیدار با صنعت نفت وضعیت تیم مشخص نبود ولی خدا را شکر یک هفته است باشگاه پیگیری جدی‌تری به اوضاع تیم داشته و آقای پاشازاده هم اضافه شدند تا شرایط خوبی تجربه کنیم و آرامش بیشتری بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او ادامه داد: شاید خیلی از بازیکنان ماشین‌سازی اسم و رسم نداشته باشند، اما انگیزه آنها و تجربه‌ای که در نیم‌فصل اول به دست آوردند، قطعا در دور برگشت کمک زیادی می‌کند. ما به غیر از تمام مسائلی که در طول بازی‌ها داشتیم، خیلی از زمان‌ها مثل دیدار با پرسپولیس بخاطر کم‌تجربگی نتیجه را واگذار کردیم ولی حالا همه بچه‌ها با تجربه شدند و می‌توانیم بهتر کار کنیم.

هافبک جوان ماشین‌سازی یادآور شد: از نظر تمرینی و فنی شرایط بچه‌ها خوب است و آقای پاشازاده نیز به‌صورت جدی تمرینات را زیر نظر دارند تا بهتر کار کنیم و با اضافه کردن نفرات جدید، با توان بیشتری نیم‌فصل دوم را ادامه دهیم.

باقری در خصوص تقابل با شهرخودرو در اولین بازی دور برگشت عنوان کرد: خیلی از تیم‌ها مثل شهرخودرو بودند که در نیم‌فصل اول راحت از ما امتیاز گرفتند ولی مطمئن باشند در دور برگشت از این تیم‌ها امتیاز می‌گیریم. فقط به دنبال برد هستیم چون نتیجه‌ای غیر از این شرایط ما را بهتر نمی‌کند.

ماشین سازی تبریز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز ماشین سازی نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۰۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی: تمام مجورهای قطار ملی مترو از مراجع بین المللی اخذ شده است

به گزارش همشهری آنلاین،این روزها قطار ملی مترو در حاشیه جنوبی تهران در حال تردد است و به نمادی از باور توانایی ایرانی‌ها تبدیل شده است. در همین باره علیرضا زاکانی، شهردار تهران در گفتگو با همشهری درباره آخرین وضعیت آماده سازی قطار ملی مترو اظهار داشت: قطار ملی مترو بالغ بر ۸۵ درصد داخلی سازی شده است. درحال حاضر اولین رام این قطار آماده شده است و زیربار درحال فعالیت است.
شهردار تهران ادامه داد: تمامی مجوزهای این قطار از سازمان های بین المللی مربوطه دریافت شده است و افق بسیار خوبی را در کشور متصور شده است. درحال حاضر سه رام دارای هفت واگن این قطار نیز درحال آماده سازی است و امیدواریم درسال جاری شاهد فعالیت این سه رام نیز درخطوط ریلی تهران باشیم.

کد خبر 847251 برچسب‌ها علیرضا زاکانی خبر مهم شهردارى تهران مترو

دیگر خبرها

  • زاکانی: تمام مجورهای قطار ملی مترو از مراجع بین المللی اخذ شده است
  • ضرورت تقویت ماشین‌آلات و تجهیزات اطفای حریق در ایلام
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • «کودک شو» : تلاش بودجه‌سوز برای استمرار یک تجربه‌ی تمام‌شده
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • تخلیه روستاهای بحرانی/ خسارت جانی در زیرکوه نداشتیم
  • ◄ تـامـلی بر موضوع آزاد سـازی نرخ بلیت هواپیما باتوجه به تـجربه دیگر کشـورها
  • بارش شدید تگرگ در شیراز /آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان
  • روایتی حقوقی و هنری از کارگران کارخانه چیت‌سازی بهشهر 
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک