Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@10:09:41 GMT

کونته: لوکاکو مثل بازیکن فوتبال آمریکایی است

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۳۱۵۸

کونته: لوکاکو مثل بازیکن فوتبال آمریکایی است

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر، تمجید ویژه ای از روملو لوکاکو انجام داد.

به گزارش "ورزش سه"، ستاره سابق تیم‌های منچستریونایتد و چلسی از زمان انتقال به اینتر خود را در قامت یکی از کامل ترین مهاجمان دنیا به اثبات رسانده است. روملو لوکاکو از وضعیت فیزیکی خاص و فوق العاده ای برخوردار است و همچنین هوش و ذکاوت زیاد باعث شده که او در مسابقات متوالی برای اینتر موفق به گلزنی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

لوکاکو با به ثمر رساندن 40 گل در 58 بازی لیگ، یکی از ترسناک ترین مهاجمان سری آ به حساب می آید و در همین ارتباط مربی او تمجید ویژه ای از این ستاره بلژیکی انجام داده است.

 

 

 

 

آنتونیو کونته در این باره به کوریره دلاسرا گفت: " خیلی ساده است که بگویم وقتی او فضای باز در اختیار دارد بسیار خوب عمل می کند. کاش اجازه دهند که او به راحتی وارد محوطه جریمه شود. فکر نمی کنم که حضور لوکاکو یا لائوتارو مارتینز درون محوطه جریمه اتفاق خوبی برای مدافعان باشد. لوکاکو یک بازیکن غیر عادی است. او یک مهاجم نوک هدف محسوب می شود و فکر می‌کنم که مانند یک فوتبالیست آمریکایی است."

 

گفتنی است لوکاکو در ادامه روند خیره کننده خود با گلزنی در مسابقه اینتر برابر میلان به اولین بازیکن در 71 سال گذشته تبدیل شد که موفق شده در چهار دربی متوالی موفق به گلزنی شود. لوکاکو همچنین اوایل این ماه سیصدمین گل دوران حرفه ای خود را به ثمر رساند که 57 گل را نراتروری زده است.

اینتر میلان آنتونیو کونته روملو لوکاکو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اینتر میلان آنتونیو کونته روملو لوکاکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۳۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توهین دومفریز به تئو هرناندز؛ مدافع اینتر جریمه نقدی می‌شود

مدافع اینتر با یک اقدام شوکه‌کننده تصمیم گرفت برای تئو هرناندز کری بخواند

طرفداری | بنر توهین‌آمیز در دست دنزل دومفریز در جشن قهرمانی اینتر منجر به جریمه شدن این فوتبالیست هلندی می‌شود.

در جریان جشن قهرمانی اینتر که با حضور 300 هزار نفر برگزار شد، دنزل دومفریز فولبک نراتزوری بنری مربوط به بازی GTA V در دست داشت که مردی قلاده یک سگ را حمل می‌کرد. در این بنر، چهره دومفریز روی سر مرد و چهره تئو هرناندز، بازیکن میلان روی سر سگ جایگذاری شده بودند. اشاره دومفریز به درگیری‌اش با هرناندز در دربی میلان است که منجر به قهرمانی تیمش شد.

گاتزتا دلو اسپورت گزارش داده تحقیقات فدراسیون فوتبال ایتالیا درباره اقدام دنزل دومفریز آغاز شده و مطمئنا این بازیکن 28 ساله جریمه خواهد شد. هنوز میزان جریمه دقیق دومفریز مشخص نیست اما او قطعا با جریمه نقدی بین 4000 الی 5000 یورو روبه‌رو خواهد شد. چند هفته پیش نیز جانلوکا مانچینی، کاپیتان رم به دلیل در دست داشتن بنری توهین‌آمیز خطاب به باشگاه لاتزیو با جریمه 5000 یورویی مواجه شد.

قرارداد دومفریز در تابستان 2025 با اینتر تمام می‌شود و انتظار می‌رود مذاکراتی جهت تمدید قرارداد میان طرفین برگزار شود. تاثیرگذاشتن این اتفاق روی مذاکرات بازیکن و باشگاه بسیار بعید به‌نظر می‌شود. 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • بازیکن ایده‌آل از نظر آنتونیو رودیگر: پای چپ اوزیل، پای راست رونالدو
  • رودیگر: ام باپه را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم؛ بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!
  • یک تراکتوری، آخرین گلزن استقلال در تبریز!
  • توهین دومفریز به تئو هرناندز؛ مدافع اینتر جریمه نقدی می‌شود
  • شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد
  • هاکان چالهان اوعلو گلزن‌ترین هافبک 33 سال اخیر اینتر طی یک فصل سری آ