Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحمان محمدی راد در گفت و گو با خبرنگار مهر، درباره حضور تیمش در نیمه نهایی رقابت های لیگ برتر والیبال گفت: خوشبختانه پس از دومین سال حضورمان در لیگ برتر موفق شدیم به نیمه نهایی مسابقات صعود کنیم به همین دلیل بسیار خوشحالیم و جا دارد از مسئولان و مدیران باشگاه به دلیل حمایت هایشان تشکر کنم.

سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت: دو روز به تیم استراحت دادیم و از روز یکشنبه تمرینات خود را آغاز خواهیم کرد که برای مسابقات نیمه نهایی مقابل سیرجان آماده شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: سهند الله وردیان و مجتبی مرندی را در دو بازی گذشته خود نه به صورت صددرصد اما به طور موقت توانستیم در بازی استفاده کنیم، امیدوارم روند بهبودی آنها سرعت گیرد و بتوانیم با قدرت بیشتری در نیمه نهایی حاضر شویم.

سرمربی تیم والیبال سپاهان اظهار داشت: همانطور که شاهد هستید حضور در نیمه نهایی کار سختی بود. تیم شهرداری ورامین را در دو بازی شکست دادیم؛ اما دو بازی که رقابت در آن بسیار نزدیک و فشرده بود. همانطور که می‌دانید هنوز تکلیف دو تیم دیگر نیمه نهایی مشخص نیست وچهار تیم برای صعود به نیمه نهایی تلاش می کنند و این نشان می دهد چقدر حضور در نیمه نهایی کار سخت و پرفشاری بود. تیم سیرجان یکی از تیم های قابل احترام می باشد، در طول فصل جزو تیم های بالای جدول بود، پیش بینی بازی باکیفیتی را مقابل این تیم داریم.

محمدی راد در پاسخ به این سوال که احتمال دارد لیگ سال آینده با ۱۶ تیم پیگیری شود، نظر شما چیست، گفت: امیدوارم این اتفاق رخ ندهد و طبق آیین نامه، مسابقات فصل آینده با ۱۲ تیم برگزار شود، رقابت ها نیز به صورت رفت و برگشت باشد مانند مسابقات فوتبال که هر هفته یک رقابت برگزار می شود و مسابقات به صورت رفت و برگشت است.

وی تاکید کرد: همانطور که شاهد بودید در دور برگشت رقابت های لیگ والیبال که به صورت متمرکز برگزار شد باز هم شاهد ابتلای برخی بازیکنان و تیم ها به ویروس کرونا بودیم. امیدوارم مسابقات لیگ والیبال به مسابقات قهرمانی کشور تبدیل نشود و سال آینده شاهد برگزاری مسابقات به صورت رفت و برگشت باشیم، امسال تیم های شهرستانی از این بابت آسیب دیدند اما سکوت کردند و اجازه دادند مسابقات برگزار شود. امیدوارم سال آینده اینگونه نباشد و طبق یک برنامه مدون و زمانی مشخص شاهد برگزاری رفت و برگشت رقابت ها باشیم.

محمدی راد افزود: برگزاری رقابت ها با ۱۶ تیم کار درستی نیست، شاید بخواهند رقابت ها را در دو گروه برگزار کنند که آن وقت به تنها کشوری در جهان تبدیل می شویم که لیگ مان اینگونه است به شیوه لیگ ملت ها شرایط کاملاً سخت خواهد شد. در برگزاری لیگ متمرکز امسال نیز یکسری تیم های ذینفع مانند تیم های تهرانی و تیم های نزدیک به تهران موافق بودند، اگر هدف فدراسیون گسترش والیبال در استان هاست می تواند از لیگ دسته یک آغاز کند و شخصیت و احترامی برای لیگ دسته یک و لیگ برتر قائل شود.

وی در ایان گفت: امیدوارم در نهایت فدراسیون که تصمیم گیرنده است قانونمند عمل کند و تصمیمی بگیر د که به نفع والیبال باشد. با اضافه کردن تعداد تیم ها شاهد کاهش سطح کیفی مسابقات خواهیم بود.

کد خبر 5157354 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم والیبال سپاهان لیگ برتر لیگ دسته یک سیرجان رحمان محمدی راد تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر والیبال لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد انتخابات فدراسیون فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس کشتی فرنگی مهدی قائدی مهدی طارمی باشگاه پرسپولیس علیرضا بیرانوند کاراته تکواندو تورنمنت بين المللي نیمه نهایی رفت و برگشت رقابت ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۵۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با برتری برابر تیم چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش‌آموزان جهان راه یافت.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان در صربستان، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با شکست تیم‌های آلمان، بلژیک، هلند و ایتالیا به مرحله نیمه‌نهایی راه یافته بود امروز(شنبه ۸ اردیبهشت) و در مرحله نیمه نهایی به مصاف چین تایپه رفت و با شکست این تیم راهی فینال رقابت‌های والیبال دانش‌آموزان جهان شد.

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان فردا(یک‌شنبه) ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران در بلگراد به مصاف تیم آلمان می‌رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • تیم والیبال دانش آموزی ایران فینالیست شد
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند
  • استارت جام تختی در غیاب ستاره های تیم ملی