Web Analytics Made Easy - Statcounter

«نورالدین فرزادی‌پور» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: میزان مشارکت مردم در عرصه انتخابات تعیین کننده جدی برای نوع رفتار دوستان و دشمنان داخلی و خارجی با جمهوری اسلامی ایران است.

وی اظهار داشت: میزان مشارکت مردم هر قدر از درصد بالایی برخوردار باشد نشانگر مشروعیت بیشتر حاکمیت در بین مردم است و همین امر می‌تواند تعیین کننده و تنظیم کننده روابط بین‌المللی و قدرت چانه‌زنی دیپلماسی ما در عرصه‌های بین المللی و داخلی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در سرپل‌ذهاب گفت: ملت شریف ایران اسلامی در مقاطع مختلف با درک حساسیت‌های خاص مختلف زمانی همواره با حضور و تدبیر مناسب توانسته‌اند نقش درستی در حمایت از مسوولان نظام داشته باشند.

فرزادی‌پور اضافه کرد: انتخابات ظرفیت و فرصت مناسبی است که مردم با حضور و مشارکت در این عرصه در تعیین سرنوشت آینده خودشان تاثیر گذارند.

او گفت: همه ما باید در راستای برگزاری انتخاباتی پرشور وظیفه خود را ایفا کنیم و ما به عنوان دولت و مجریان انتخابات بر اساس تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی و رییس جمهوری در انتخابات پیش رو، اجرای انتخاباتی بی طرفانه و تمهید مقدماتی برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای هست و از طرفی وظیفه مردم هم توجه، همراهی و مشارکت جدی در این عرصه است.

فرماندار سرپل ذهاب گفت: برای برگزاری انتخابات آمادگی لازم را داریم و با توجه به اهمیت انتخابات تمهید مقدمقات لازم را انجام داده ایم و همه دست اندرکاران برگزاری این مهم نیز آماده اند تا ۲۸ خردادماه خدمتگزاران خوبی باشند.

فرزادی پور افزود: با توجه به شرایط خاص کرونایی کشور نیز وظیفه داریم زمینه حضور مردم را به بهترین شکل برای حضور در این عرصه فراهم کنیم.

او گفت: برای جلب مشارکت مردم اقدماتی صورت گرفته و در این خصوص نیازمند همراهی مردم و همچنین مشارکت نخبگان، هنرمندان، اهل رسانه، روزنامه نگاران، شخصیت های مذهبی، فرهنگی و ادبی برای دعوت از مردم جهت حضور گسترده در این رویداد هستیم.

وی ادامه داد: ما از تمام ظرفیت ها استفاده می کنیم تا زمینه مشارکت و  حضور حداکثری مردم را فراهم کنیم اما خواست و مشارکت مردم اهمیت زیادی دارد و انتظار داریم از مردم با توجه به انتخابات و شرایط حساس کنونی کشور در بحث چانه زنی در مجامع بین المللی، بیشتر از گذشته درک کنند و با حضور حداکثری کمک کنند جایگاه نظام را در جهان یکبار دیگر تثبیت کنیم و خط مشی آینده در دهه پیش رو را تعرف کنیم.

سرپل‌ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در تاریخ ۲۸ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ سرپل ذهاب مشارکت انتخاباتی مشارکت سیاسی پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ سرپل ذهاب مشارکت انتخاباتی انتخابات ۱۴۰۰ سرپل ذهاب مشارکت انتخاباتی مشارکت سیاسی اخبار کنکور مشارکت مردم سرپل ذهاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۵۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود

سالار آبنوش بعد از ظهر شنبه با حضور در جلسه شورای اداری شهرستان البرز ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه، هفته کارگر و معلم و همچنین روز شوراها اظهار کرد: امروز معنا و مفهوم جمله امام خمینی درخصوص سپاه را متوجه می‌شویم که فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود، به واقع امروز هرکس دل در گرو این انقلاب دارد، لباس بسیج به تن کرده و یک بسیجی است و ما هم مفتخر به همین بسیجی بودن هستیم‌.

منتخب مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملیات نظامی آمریکایی در کشورمان که به واقعه طبس مشهور است، یادآور شد: شکست آمریکایی‌ها با آن هم پشتیبانی و توان نظامی چیزی جز اراده خداوند نبود و باید بدانیم چنین اراده‌ای هنوز هم وجود دارد.

وی ضمن تأکید بر اهمیت گره گشایی از کار مردم توسط مسئولان خاطرنشان کرد: بی تردید کارنامه مسئولان همان انتخابات و مشارکت مردم در این عرصه است که لازم است هر مسئولی به بازخورد انجام وظایف خود که در انتخابات و مشارکت مردم منعکس می‌شود توجه کند.

آبنوش با تاکید بر اهمیت نگاه مبتنی بر حل مشکل ادامه داد: در اینکه ما بهترین مردم را در کشورمان داریم هیچ شک و تردیدی وجود ندارد، به همین دلیل لازم است تا تک تک مسئولان نسبت به واکنش‌های مردم که در مشارکت‌هایی مانند انتخابات نمود پیدا می‌کند، توجه و در نوع رفتار و عملکرد خود بازنگری کند.

منتخب مردم قزوین البرز و آبیک توجه به مردم و خواست مردم را همان تاکید چندباره مقام معظم رهبری عنوان کرد و خاطرنشان کرد: لازم است تا مسئولان با بازنگری در رفتار خود و توجه به اقشار مردم، رفتار مردم را با خودشان که در مشارکت انتخابات تبلور می‌یابد تغییر دهند.

وی مشارکت مردم در انتخابات را دغدغه مهم عنوان کرد و افزود: مسیری که رهبری و شهدا به ما گوشزد کرده‌اند چیزی جز خدمت و کار برای مردم نیست و ما مسئولان باید به دنبال عملکردی باشیم تا مردم از ما تجلیل کنند و این تجلیل هم در مشارکت مردم در انتخابات نمود پیدا می‌کند.

آبنوش ضمن اشاره به مسیر پیش روی جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی عنوان کرد: امروز به برکت مدیریت امامین انقلاب و جان نثاری شهدا، جانبازان و رزمندگان گام نخست که همان تثبیت است، اتفاق افتاده و افق‌های پیش روی جمهوری اسلامی ایران جهانی است.

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک اضافه کرد: امروز سطح و جغرافیای منازعات تغییر کرده و به برکت جمهوری اسلامی ایران دیگر جنگ در قلب رژیم صهیونیستی محل تمرکز جبهه کفر دنیا است و نه در مرزهای ما و با وجود آرامش در داخل کشورمان، رژیم صهیونیستی در مقابل اراده مقاومت به زانو درآمده است.

آبنوش خاطرنشان کرد: وعده صادق به ذهن مردم دنیا سرعت بخشید تا افرادی هم که تحت تبلیغات دشمن تردید به دل داشتند، باور پیدا کردند که کوه یخی رژیم صهیونیستی و شیطان بزرگ آمریکا به برکت جمهوری اسلامی ایران و تاسی آن به فقه جعفری و رهبری معظم انقلاب اسلامی فرو ریخته است.

وی اضمحلال و فروپاشی درونی رژیم صهیونیستی را نیز از نتایج راهبرد جبهه مقاومت دانست و خاطرنشان کرد: امروز دنیا فلسطین یکپارچه را می‌شناسد و صدای فریاد این ملت مظلوم به لطف جبهه مقاومت به گوش جهانیان رسیده و رژیم صهیونیستی رسوا شده است.

آبنوش گام دوم انقلاب را همزمان با گام مهم عرصه جهانی دانست و متذکر شد: امروز به برکت سال‌ها ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار جهانی، روز قدس جهانی شده و پرده‌های چهره نمایشی استکبار فرو ریخته است و مسئولان باید به شکرانه این نعمت، خادم مردم باشند و هرچه در توان دارند برای رضایت و حل مشکلات مردم به کار گیرند تا مردم نیز با مشارکت در انتخابات تجلیل گر مسئولان باشند.

کد خبر 6090285

دیگر خبرها

  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • نمایندگان مجلس دوازدهم «یقه‌گیری» نخواهند کرد
  • شاهد «یقه‌گیری» نمایندگان مجلس دوازدهم نخواهیم بود
  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد
  • حضور اکسید در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۲۴
  • حضور اکسید در نمایشگاه خودرو پکن 2024
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند