Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین امیررحیمی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی گفت: در اجرای طرح آزادسازی سهام عدالت در این استان معادل ۴۰ درصد افرادی که روش غیر مستقیم را برگزیده‌اند هنوز در سامانه سجام ثبت‌نام نکرده‌اند.

او با تاکید بر ضرورت ثبت نام و احراز هویت الکترونیکی در سامانه سجام برای افرادی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند افزود: این افراد برای برخورداری از منافع حاصله از سهام عدالت باید نسبت به این کار اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید

مشمولان سهام عدالت در سامانه سجام ثبت‌نام کنند


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی ادامه داد: از حدود چهار میلیون سهامدار سهام عدالت استان حدود دو میلیون و ۷۰۰ هزار نفر روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند که این افراد برای برخورداری از منافع آزادسازی این سهام، مزایای قانونی و امکان شرکت در رای گیری الکترونیکی انتخاب هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استانی باید نسبت به ثبت نام در سامانه سجام اقدام کنند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی گفت: با توجه به سرمایه ۳۶۰ هزار میلیارد ریالی این شرکت که چند برابر بودجه عمرانی استان است باید توجه داشت که این سرمایه متعلق به دو میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از هم استانی‌ها است که اغلب این افراد از پنج دهک پایین جامعه می‌باشند و همه باید تلاش کنیم، افرادی که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده‌اند در راستای مدیریت دارایی خود در سامانه سجام ثبت نام نمایند تا پس از انتخاب هیئت مدیره کارآمد، مدیریت صحیح هیئت مدیره، افزایش مناسب سرمایه برای این افراد به همراه داشته باشد.

  امیررحیمی بیان کرد: مقدمه برگزاری انتخابات هیئت مدیره، سجامی شدن افرادی است که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده‌اند که این افراد برای انجام معاملات، نقل و انتقالات و شرکت در انتخابات هیئت مدیره باید هر چه زودتر نسبت به ثبت نام در سامانه سجام اقدام کنند.

او با بیان اینکه انتخابات هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت به صورت الکترونیکی خواهد بود، تصریح کرد: همه فعالیت این شرکت‌ها در بورس و فرابورس انجام می‌شود و این شرکت‌ها می‌توانند ۳۰ درصد از منابع حاصله را در پروژه‌های سودآور استانی و غیر استانی سرمایه گذاری نمایند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی تاکید کرد: انتخاب هیئت مدیره قوی و صاحب نظر توسط مشمولینی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند می‌تواند علاوه بر توسعه منطقه‌ای و درآمد مستمر، درآمد‌های جدید از محل سود این سرمایه‌گذاری‌ها برای این خانوار‌ها ایجاد کند.

 

انتهای پیام//ف.ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سهام عدالت سهامداران عدالت سامانه سجام احراز هویت انتخاب کرده اند سامانه سجام سرمایه گذاری سهام عدالت هیئت مدیره روش غیر ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۶۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان محمد باغستانی مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: مکاتبات ما با ۸ شرکت که سود سهام عدالت را پرداخت نکردند ادامه دار است.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: افراد به چند دلیل سود سهام عدالت را دریافت نخواهند کرد که از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به شش مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

او در ادامه می‌گوید: اگر افراد حدودا تا یک هفته قبل از واریز سود سهام عدالت اطلاعات حسابی خود را بروز و مشکلات را رفع کنند سود برای آنها واریز می‌شود همچنین همراه با این سود، سود سنوات گذشته را هم دریافت خواهند کرد.

سود سهام عدالت که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سودها راجمع آوری و مابقی سود سهام عدالت را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

کد خبر 847114 برچسب‌ها خبر مهم سهام عدالت سهام بانک‌ها سهام شرکت‌ها

دیگر خبرها

  • خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت | جیب دارندگان سهام عدالت پرپول می‌شود
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • ترکیب جدید هیئت مدیره پرسپولیس: صددرصد بانکی
  • احمدی: ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را پرداخت کردیم/ تیم را برای قهرمانی در آسیا تجهیز می کنیم
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟