Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@04:46:10 GMT

دومین دوره آزمون «آمفا» برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۸۵۲۷

دومین دوره آزمون «آمفا» برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی بنیاد سعدی، این آزمون که با عنوان اختصاری بین المللی AMFA است، یک آزمون مهارت زبانی بدون توجه به سابقه آموزشی فرد آزمون دهنده است و میزان توانایی فرد در چهار مهارت اصلی زبان فارسی همچون شنیدن، خواندن، صحبت کردن و نوشتن را ارزیابی می‌کند و در پایان آزمون، نمره نهایی و کارنامه بین‌المللی صادر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دومین آزمون مهارت زبان فارسی «آمفا» - عمومی، شنبه ۲۱ فروردین سال ۱۴۰۰ (برابر با دهم آوریل ۲۰۲۱) در ایران برای فارسی آموزان خارجی مقیم ایران، اعم از دانشجویان و سایر علاقه‌مندان به زبان و ادبیات فارسی توسط بنیاد سعدی برگزار می‌شود.

هزینه شرکت در این آزمون ۵ میلیون ریال است و علاقه‌مندان به شرکت در این آزمون تا ۱۶ فروردین سال ۱۴۰۰ فرصت دارند با مراجعه به آدرس ثبت نام کنند و برای کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر می‌توانند با کارشناسان بنیاد سعدی ارتباط بگیرند یا نشانی اینترنتی ایمیل ارسال کنند یا با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۴۱۴۳۵۷ تماس بگیرند.

نخستین آزمون بین‌المللی مهارت زبان فارسی «آمفا» توسط بنیاد سعدی دوم آذرماه ۱۳۹۸ به صورت همزمان در دو کشور روسیه و عراق برگزار شد، همچنین قرار بود ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ (مطابق با پنچم مارس ۲۰۲۰) دومین دوره در ایران و همزمان در کشورهای دیگر برگزار شود که به دلیل شیوع بیماری کرونا و رعایت موازین بهداشتی برگزار نشد.

برچسب‌ها آزمون آمفا آموزش زبان فارسی بنیاد سعدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آزمون آمفا آموزش زبان فارسی بنیاد سعدی آزمون آمفا آموزش زبان فارسی بنیاد سعدی اخبار کنکور زبان فارسی بنیاد سعدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۸۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، کارشناس امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: نام‌گذاری واحد‌های صنفی باید با مجوز این اداره کل و متناسب با دستورالعمل‌های تعریف شده در سامانه پاسداشت زبان فارسی باشد.
احمد مبینی افزود: صدور تأییدیه اسامی واحد‌های صنفی در حدود ۴۸ ساعت زمان می‌برد و بدین طریق است که فرد متقاضی پس از آنکه از سوی صنف مربوطه به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شد، در سامانه پاسداشت زبان فارسی اسم موردنظر خود را ثبت می‌کند.
وی اضافه کرد: پس از ثبت، سامانه مذکور نام را بررسی و چنانچه با دستورالعمل‌های موجود مغایرت نداشته باشد به‌صورت آنلاین به متقاضی اعلام می‌کند.

دیگر خبرها

  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • شکست سکوت رسانه‌های فارسی زبان در برابر اعتراضات دانشجویان آمریکا
  • (ویدئو) دردسرهای فریدون زندی برای صحبت به زبان فارسی
  • عاشق شعر عالمگیر ایران هستم/بهترین سوغاتی از نمایشگاه کتاب تهران
  • عاشق شعر عالمگیر ایران هستم/ بهترین سوغاتی از نمایشگاه کتاب تهران
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • شاعری که مایه افتخار ایرانیان است
  • روز دوم آزمون سراسری/ رقابت داوطلبان گروه‌ علوم تجربی در قزوین