Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@04:54:48 GMT

۳۵ پروژه سازو کاری صنعت آب و برق افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۸۸۹۵

۳۵ پروژه سازو کاری صنعت آب و برق افتتاح شد

۳۵ طرح سازوکاری صنعت آب و برق با حضور ویدئوکنفرانسی وزیر نیرو و در قالب چهل و سومین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، ۳۵ طرح سازوکاری صنعت آب و برق با حضور ویدئوکنفرانسی وزیر نیرو و در قالب چهل و سومین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران رونمایی شد. این پروژه‌ها در بخش‌های "اصلاح مصرف منابع"، "استفاده بهره‌ور از دارایی‌ها"، "ارتقای مدیریت منابع انسانی"، "تجهیز منابع مالی جدید"،  "اصلاح فرآیندهای کاری در راستای شفاف‌سازی، قانونمند کردن، تسهیل و تسریع امور، رفع گلوگاه‌های احتمالی بروز فساد" و "انسجام و هماهنگی بیش از پیش در سطوح مختلف استانی، منطقه‌ای و ملی" رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارائه خدمات به مردم به صورت غیرحضوری، ایجاد و توسعه طرح هما( سامانه هوشمندسازی مراکز اتفاقات و فوریت های برق)، طرح چاوش(ارتقای رضایتمندی مشترکان از طریق بهبود ولتاژ تحویلی و  راه اندازی مرکز ملی پایش کنتورهای هوشمند کشور از جمله طرح هایی است که  به بهره برداری رسید.

همچنین راه اندازی طرح سنم( سامانه نظارت مکانیزه در طرح های توسعه اینمرکز زدایی و افزایش اختیارات شرکت های استانی و تعویض کابل های فرسوده شبکه توزیع با کابل خودنگهدار از دیگر طرح هایی  است که همزمان با سایر طرح های سازوکاری وزارت نیرو به بهره برداری  رسید.
براساس این گزارش با کاهش تلفات برق از ۱۴.۸ درصد در سال ۱۳۹۲ به ۹.۵درصد تا پایان سال ۱۳۹۹ و آزاد سازی ظرفیت نیرگاه‌ها و خطوط انتقال به میزان سه هزار و ۲۰۰ مگاوات، کشور از ۵۰هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری بی نیاز شده و  مصرف سوخت در نیروگاه‌های حرارتی کشور ۱۶ میلیارد لیتر کاهش یافت.

دومین مرحله افتتاح طرح‌های مهم صنعت آب و برق در قالب پویش هر هفته#الف_ب_ایران فعالیت خود را از فروردین‌ماه امسال آغاز کرد.

این مرحله از پویش، بهره‌برداری از طرح‌های مهم صنعت آب و برق را برای سراسر کشورمان در شرایط سخت تحریمی به همراه داشت و نشان داد با وجود شرایط سخت تحمیل شده به کشور،  قطار سازندگی دولت «تدبیر و امید» زمین‌گیر نشده و همچنان با قوت رو به جلو در حرکت است.

رضا اردکانیان وزیر نیرو در زمان راه‌اندازی این پویش به مردم قول داده بود تا پایان ۹۹، هر هفته از پروژه‌های مهم صنعت آب و برق در سراسر کشور رونمایی شود.

همچنین در قالب پویش هر هفته#الف_ب_ایران مقرر است از ۲۵۰ پروژه مهم صنعت آب و برق در سراسر کشور با سرمایه گذاری ۵۰ هزار میلیارد تومان بهره‌برداری شود.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: پروژه های صنعت آب و برق آب و برق صنعت آب و برق مهم صنعت آب و برق هفته الف ب ایران بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۸۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد

ایسنا/هرمزگان عملیات اجرایی پروژه احداث زیرگذر روستای پرتردد سرخون در استان هرمزگان آغاز شد.

ظهر امروز هفتم اردیبهشت مهدی دوستی استاندار هرمزگان با همراهی احمد مرادی، محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و با حضور مردم روستای سرخون از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه احداث زیرگذر روستای پر تردد سرخون را کلنگ‌زنی کرد.

مهدی دوستی در حاشیه این کلنگ‌زنی گفت: هرمزگان در مجموع ۵۴ نقطه حادثه‌خیز دارد که در سالیان اخیر شاهد تصادفات و تلفات جانی در این مناطق بوده‌ایم که مسیر سرخون نیز یکی از این مناطق است که برای اصلاح این نقاط به‌منظور تأمین امنیت مردم از منابع اعتباری مختلف استفاده خواهیم کرد.

وی از اجرای این پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن خبر داد و افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام ‌شده و تخصیص منابع مالی همچنین در نظر گرفتن چند پشتوانه مالی از محل مولدسازی، بهره‌برداری از این پروژه در هفته دولت به مردم تقدیم می‌شود.

استاندار هرمزگان ضمن قدردانی از پیگیری نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، بر تامین منابع مالی و بهره‌برداری سریع از این پروژه تأکید و تصریح کرد: باتوجه به انجام کامل مطالعات و استعلامات این پروژه هیچگونه اعلام معارضات از سوی دستگاه‌های دولتی پذیرفته نمی‌شود همچنین برای بررسی سایر مسائل مطرح شده از سوی نمایندگان مردم و اعضاء شورای منطقه، در هفته جاری جلسه مشترکی برگزار می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، این پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان بناست ظرف مدت چهار ماه احداث شود و در هفته دولت سال جاری مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • هفته گرافیک افتتاح شد
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان آغاز می‌شود/ تشکیل شوراها موجب جهش در مدیریت شهری شد
  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • افتتاح همزمان ۷ نیروگاه خورشیدی مدارس در ۶ استان
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار