Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهارمین فراخوان طرح تولید محتوا و تولید محصولات فرهنگی، هنری و رسانه‌ای با موضوع ازدواج و تحکیم خانواده منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، براساس این فراخوان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در نظر دارد از جوانان خلاق و مستعد در حوزه تولید محصولات فرهنگی و رسانه‌ای و تولید محتوا در فضای مجازی با موضوع ازدواج و تحکیم خانواده، پیشگیری از طلاق، فرزند آوری و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. دعوت به همکاری کند.

 

محوریت عناوین پیشنهادی برای تولید آثار و محصولات سبک زندگی، کنترل و کاهش طلاق، توسعه اجتماعی جوانان، فرزندآوری و فرزندپروری، توانمندسازی مهارت‌های زندگی زناشویی و توانمندسازی در انتخاب صحیح همسر و شکل‌گیری زندگی سالم است.

 

موارد قابل حمایت در دو بخش شامل تولید محصولات رسانه‌ای، فیلم (مستند کوتاه ۶۰ ثانیه‌ای و ۳۰ ثانیه‌ای)، انیمیشن و موشن گرافی، کلیپ آموزشی (تصویری) است.

 

همچنین تولید محتوای فرهنگی و آموزشی شامل کتاب و کتابچه دیجیتال در حوزه ازدواج و تحکیم خانواده و اینفوگرافی، پوستر دیجیتال و کاریکاتور نیز شامل این موارد می‌شد.

 

مهلت ارسال آثار از 9 تا 14 اسفندماه اعلام شده است و معاونت جوانان این اداره کل از طرح‌های خلاقانه در این بخش حمایت می‌کند.

 

پایان پیام/693

منبع: شبستان

کلیدواژه: سازمان ورزش و جوانان استان زنجان ازدواج آسان فراخوان ازدواج جوانان ازدواج و تحکیم خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۸۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان بنیاد ملی نخبگان برای ثبت‌نام جشن ازدواج نخبگان

فراخوان ثبت‌نام جشن ازدواج نخبگان ویژه‌ مستعدان و نخبگان منتشر شد.

به گزارش ایسنا، فراخوان ثبت نام جشن ازدواج نخبگان ویژه‌ مستعدان و نخبگان به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در بنیاد ملی نخبگان منتشر شد.

این مراسم همزمان با عید سعید غدیر و با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری و اهدای هدایای نفیس به زوجین برگزار خواهد شد.

تاریخ عقد از فروردین ۱۴۰۱ به بعد در نظر گرفته شده و استفاده هر دو یا یکی از زوجین از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان از جمله شروط ثبت نام در این فراخوان است.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، علاقه‌مندان می‌تواننند جهت ثبت نام تا تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ عدد 2 را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۸۶ ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۶۳۴۷۸۱۸۰-۰۲۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فراخوان ثبت نام جشن ازدواج نخبگان منتشر شد
  • چه کسی ناظر بر ابتذال جاری در آپارات است؟
  • انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰
  • رادیو یعنی گرما صمیمیت و درک هستی
  • بهره‌مندی ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی در مازندران ‌
  • عروسی‌هایی بدون تالار و تشریفات
  • فراخوان بنیاد ملی نخبگان برای ثبت‌نام جشن ازدواج
  • فراخوان بنیاد ملی نخبگان برای ثبت‌نام جشن ازدواج نخبگان
  • یاس و ناامیدی موجب از هم پاشیدگی بنیان خانواده می شود
  • ۲۳ درصد پرونده های مشاوره طلاق در مازندران منجر به ساز شد