Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-30@10:23:35 GMT

انتقاد نماینده تهران در مجلس انقلابی از مردم

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۸۹۰۹

خرداد: زهره الهیان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخابات ۱۴۰۰ گفت: انتخابات ۱۴۰۰ را درحالی پیش رو داریم که مردم ایران دوره‌ای هشت ساله را در سختی ناشی از فشارهای معیشتی، مشکلات اقتصادی و ناکارآمدی در برخی حوزه طی کرده‌اند.
وی ادامه داد: دوره هشت ساله دولت روحانی به مردم ثابت کرد که باید دقت لازم را در تصمیم‌گیری و رأی خود داشته باشند، چرا که حق تعیین سرنوشت برای مردم محفوظ است و به دنبال این حق اساسی قاعدتاً مردم باید برای آینده کشور مشارکت جدّی در انتخابات ۱۴۰۰ داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده تهران با بیان اینکه مردم بدانند که تعیین سرنوشت کشور و آینده ایران در گرو رأی آن‌ها است، تصریح کرد: این بالاترین دلیل برای مشارکت حداکثری مردم است و اقشار مختلف با هر نظر و سلیقه‌ای می‌بایست به شکل پرشور در انتخابات شرکت کنند تا آینده‌ای مطمئن را برای ایران رقم بزنند.
الهیان در عین تأکید بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات، نوع انتخاب مردم را حائز اهمیت دانست و گفت: مردم باید بر اساس سوابق افراد و شایستگی‌ها و توانمندی‌هایی که یک کاندیدا نیاز است برای حضور در چنین مسند مهمی داشته باشد، انتخاب خود را با تحقیق، مطالعه و رجوع به نخبگان و گروه‌های مرجع انجام دهند تا دولتی توانمد، دلسوز، پرکار و کارآمد انتخاب شود.
عضو کمیسیون امنیت ملّی مجلس افزود: اگر شخصی با این ویژگی‌ها انتخاب شود، می‌توان امیدوار بود که ان‌شاءالله مشکلات به حداقل برسد و ناکارمدی این دوره هشت ساله تا حدی ترمیم بشود تا آینده ای درخشان برای کشور با کمک مردم رقم بخورد.
منبع: فارس برچسب ها: مجلس انقلابی

منبع: خرداد

کلیدواژه: مجلس انقلابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۸۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد وحیدی در حاشیه جلسه پاسخگویی به مردم در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره مرحله دوم انتخابات گفت:در مرحله اول انتخابات، ۲۴۵ نماینده انتخاب شدند و ۴۵ نماینده برای انتخاب باقی مانده‌اند. انتخاب این ۴۵ نماینده در ۲۲ حوزه انتخابیه و بالغ بر ۱۱۰۰۰ شعبه صورت می‌گیرد. انتخابات در ۸ حوزه به صورت کاملاً الکترونیکی انجام می‌گیرد.

بنابر روایت ایسنا، وی افزود: در این حوزه‌ها علاوه بر این‌که احراز هویت الکترونیکی است، شمارش آرا نیز به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد. آموزش‌های لازم در این زمینه انجام شده است و امیدواریم مردم در دور دوم نیز حضور پرشور و ارزشمندی را رقم بزنند.

وزیر کشور همچنین با ارائه توضیحاتی درباره بودجه اختصاص یافته به دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان، گفت: این طرح در گذشته تصویب شده بود که رئیس جمهور دستور آن را صادر کردند البته این منابع مربوط به یک سال نیست بلکه مربوط به کل طرح می‌باشد. یکی از موضوعات مهم ما انسداد مرزهاست و با توجه به حساسیتی که رئیس جمهور بر این موضوع دارند، دستور آن را صادر کرده و کارهای آن در حال انجام است.

وحیدی تاکید کرد: این اتفاق قرار است در تمام مرزهای کشور بیفتد اما با توجه به حساسیت، مرزهای شرق و غرب به ویژه مرزهای شرقی اولویت دارد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900673

دیگر خبرها

  • مجلس آینده آمیخته‌ای از تجربه و نگاه‌ نو است
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان
  • وحیدی: اجرای طرح انسداد مرزها در حال پیگیری است
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • نمایندگان مجلس دوازدهم «یقه‌گیری» نخواهند کرد
  • شاهد «یقه‌گیری» نمایندگان مجلس دوازدهم نخواهیم بود