Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، احمدرضا احسانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۱۸۰ هزار نسخه کتاب در قالب ۲۰۵ عنوان منتشر شده است اظهار کرد: این کتب در حوزه‌های علوم خالص، علوم عملی، علوم اجتماعی، اسلام، کلیات، هنر، زبان، فلسفه، ادبیات، تاریخ و کودک به چاپ رسیده‌ است.

وی با بیان اینکه در این مدت ۳۱۰ مجوز چاپ کتاب در استان صادر شده است درباره فرآیند صدور مجوز چاپ کتاب در استان گفت: استان همدان جزو ۱۰ استانی است که از سال ۹۶ مجوز چاپ کتاب صادر می‌کند و از ابتدای امسال این روند سامانه‌ای شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به موضوع کتاب، طی یک تا دو هفته مجوز چاپ صادر می‌شود و در حال حاضر ۵۰ ناشر در استان مجوز فعالیت دارند.

وی از حمایت این اداره‌کل از بازار چاپ و نشر خبر داد و گفت: برای حمایت از مولفان و ناشران، امسال حدود چهار هزار نسخه از کتاب‌های منتشر شده با اعتباری بالغ بر ۷۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان توسط اداره خریداری شده است.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: احمدرضا احسانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان چاپ کتاب ناشر هزار نسخه مجوز چاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۰۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار اوراق گواهی سپرده خاص بانک رفاه کارگران تمدید شد

به‌دنبال استقبال مشتریان ارجمند بانک رفاه کارگران و با هدف حمایت از تولید ملی و اشتغالزایی، انتشار اوراق گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری (خاص) برای شرکت‌های سیمان فارس، کاشی و سرامیک سعدی و پنجره آریا از سوی این بانک تمدید شد. - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، علاقه‌مندان تا روز سه‌شنبه اول خرداد ماه فرصت دارند با مراجعه به شعب این بانک در سراسر کشور نسبت به خرید این اوراق اقدام کنند. 

این اوراق با نرخ سود علی‌الحساب 25 درصد، سه ساله (36 ماه)، به‌صورت با نام، الکترونیکی، معاف از مالیات و با امکان بازخرید پیش از سررسید منتشر می‌شود.  

از جمله مزایای خرید این اوراق می‌توان به دریافت بالاترین نرخ سود اوراق منتشره فعلی شبکه بانکی، تضمین دریافت اصل و سود در مواعد مقرر، امکان پرداخت سود قطعی پس از اتمام طرح علاوه بر سود علی‌الحساب و... اشاره کرد. 

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ مجوز موافقت اصولی برای گردشگری دریایی در مازندران صادر شد
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • وضعیت نشر کتاب‌های حوزه پزشکی
  • تحلیل وضعیت نشر کتاب‌های حوزه پزشکی
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • انتشار اوراق گواهی سپرده خاص بانک رفاه کارگران تمدید شد
  • زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه
  • جزییات آیین نامه حمل و نقل دارو از طریق سکوهای آنلاین منتشر شد
  • وضعیت چاپ و نشر علوم دریایی مطلوب است