Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیزاله کناری روز یکشنبه در ستاد مدیریت بیماری کرونا بندرعباس اظهار داشت: همچنین دریابانی می‌تواند در برخوردهای خود این شناورهای متخلف را که با جابه جا کردن مسافر سلامت جامعه را به خطر می اندازند توقیف کند.

وی ادامه داد: با توجه به در پیش بودن ایام نوروز و برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا لازم است برنامه های خود را متناسب با زیست بوم جدید کرونایی به شکل متفاوت نسبت به سالهای قبل انجام دهیم تا بتوانیم سلامت جامعه را حفظ و فعالیت های اقتصادی را تداوم بخشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده برگزاری مراسم عروسی با تعداد بیش از حد مجاز و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی بایستی فورا این مورد را به پلیس ۱۱۰ و بسیج اطلاع داده تا مراسم متوقف و با برگزارکنندگان آن برخورد جدی صورت گیرد.

رییس ستاد مدیریت کرونا شهرستان بندرعباس بیان داشت: اکیپ های بازرسی از گروههای جهادی، مردمی و بسیج اصناف در سطح بازار ، سواحل ، پارک ها ، بوستانها و دستفروشان هشدارهای لازم را جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک به افراد بدهند تا همچنان بتوانیم بعنوان شهرستان برتر در رعایت پروتکل های بهداشتی این جایگاه را حفظ کنیم.

کناری گفت: هلال احمر بایستی در سواحل و بوستانها هشدارهای صوتی را مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی و تجمع  نکردن در این محل ها به شهروندان بدهد تا مردم ضمن رعایت نکات بهداشتی هر چه سریعتر به منازل خود بازگردند.

فرماندار بندرعباس تاکید کرد: هلال احمر بایستی در سواحل و بوستانها هشدارهای صوتی را مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم تجمع در این محل ها به شهروندان بدهد تا مردم ضمن رعایت نکات بهداشتی هر چه سریعتر به منازل خود بازگردند و از مردم شهرستان بندرعباس، مجموعه های آرامستان، رستوران‌ها، داروخانه ها، فرودگاه، پایانه‌های مسافری درون شهری و برون شهری، نانوایی ها، هتل ها و مراکز اقامتی، مساجد و اماکن متبرکه، مطب ها، مدارس و وسائط نقلیه برای رعایت بالای ۹۲ درصد پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک تشکر می کنم و امیدوارم همچنان این رعایت ها ادامه داشته باشد.

وی ابراز داشت: بازار را با کمک و همراهی بازاریان می شود فعال نگه داشت و از مردم تقاضا داریم خریدهای خود را به ساعات قبل از ظهر منتقل کنند تا با ازدحام جمعیت و خطر ابتلا به ویروس در ساعت های بعداز ظهر مواجه نشویم.

وی عنوان کرد: به منظور کاهش بار ترافیکی بازار و تخلیه سریع بازار، شهرداری با همکاری پلیس راهور، اتوبوس و تاکسی عمومی را در مسیرهای مورد نظر قرار داده تا از ترافیک شهری کاسته شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا سفر نرویم هرمزگان بندرعباس پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سفر نرویم هرمزگان ویروس کرونا سفر نرویم هرمزگان بندرعباس اخبار کنکور رعایت پروتکل های بهداشتی پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۰۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور

مردم ولایت پذیر و غیور بندرعباس در حمایت از طرح نور(طرح عفاف و حجاب) در حوزه علمیه این شهرستان اجتماع کردند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077404 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • پاکسازی سفیدرود از ادوات صید غیرمجاز و برخورد قاطع با متخلفان آغاز شد
  • رئیس قوه قضاییه بدون پروتکل‌های تشریفاتی وارد «بندرعباس» شد
  • کشف و ضبط ۱۲۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز در کاشان
  • ۵۱۰ کارتن غیرمجاز تخم مرغ در مازندران کشف شد
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • عدم رعایت نظافت عمومی مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • اجتماع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور
  • برخورد با اتباع غیرمجاز در خراسان رضوی