Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس شورای اسلامی از معافیت مالیاتی اعضای هیأت علمی و قضات در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، محمدباقر قالیباف در نشست علنی صبح امروز یکشنبه 10 اسفند ماه مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال 1400،عنوان کرد: روز گذشته جز (4) بند (الف) تبصره (12) این لایحه در حوزه مالیات حقوق قضات و اعضای هیأت علمی مورد بحث قرار گرفت و مجدد این مسئله از نظر حقوقی بررسی شد که به حد نصاب دو سوم رأی نیاز داشت چون هر دو جز با هم یکی بود، قابل تفکیک از هم نبود، بنابراین به دلیل نیاز به دو سوم، تبصره به قوت خود باقی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: عصر روز گذشته در خصوص بند الحاقی  تبصره (15) که پیشنهاد کمیسیون انرژی در مورد فروش یا عرضه سوخت صرفه‌جویی شده در بورس انرژی بود و بحث اصلاح قانون به دو سوم رأی نیاز داشت که بر اساس بررسی‌ها و انطباق طبق ماده (69) قانون اصلاح الگوی مصرف بر اساس قانون بوده و اکثریت آراء مورد نظر بود بنابراین تصویب شد. 

پربیننده ترین با ۴۳ میلیون تومان صاحب تیبا صفر شوید! آغاز فروش فوق العاده ۷خودرو سایپا +جزئیات فوری/ پراید ۱۲۷ میلیون تومان شد تاکید آموزش و پرورش بر برگزاری حضوری امتحانات فوری/ پیش‌ بینی قیمت دلار توسط دبیرکل کانون صرافان

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مالیات برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۲۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون مالیات بر سوداگری منجر به تشویق بخش واقعی اقتصاد می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا پورابراهیمی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی، اظهار کرد: قانون مالیات بر سوداگری از مهم‌ترین قوانین ما در مجلس یازدهم است که باعث تضعیف سوداگری و رساندن آن به کمترین میزان و تشویق بخش واقعی اقتصاد می‌شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هدف از تصویب این قانون آن است که بخش غیرواقعی و سوداگری در بازارهای سکه، طلا، ارز، خودرو و املاک کم و جمع شود.

کد خبر 6086213 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • عضو هیئت‌علمی واحد علوم و تحقیقات، نشان ملی قانون را دریافت کرد
  • جامعه در انتظار تصویب قانون جامع حجاب
  • قانون مالیات بر سوداگری منجر به تشویق بخش واقعی اقتصاد می‌شود
  • رای منفی نمایندگان مجلس به ارجاع گزارش دلیل کمبود دارو به قوه قضاییه
  • مجلس با ارجاع گزارش دلیل «کمبود دارو» به قوه قضاییه مخالفت کرد
  • بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو در دستور کار نمایندگان قرار گرفت
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو