Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر یک فقره تصادف فوتی در شهرستان دشتستان، در جاده دالکی به کُنار تخته در فارس، عوامل امدادی و انتظامی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ جابر پاپری افزود: در بررسی صورت گرفته مشخص شد، یک دستگاه پژو ۲۰۶ با یک دستگاه تریلی برخورد کرده است و در این سانحه، راننده پژو به علت شدت جراحات در محل فوت کرده و سرنشین آن هم مجروح و به بیمارستان منتقل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

تصادف در جاده برازجان-کنارتخته ۵ مصدوم داشت

او ادامه داد: علت این حادثه بنا بر نظر کارشناسان تجاوز به سمت چپ از سوی راننده تریلی بوده است.

رئیس پلیس راه استان بوشهر تاکید کرد:رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی همواره باید سرلوحه کار رانندگان باشد و لازم است از هرگونه شتابزدگی در رانندگی پرهیز کنند.

انتهای پیام/ک

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تصادف رانندگی تصادفات جاده ای تصادف مرگبار پلیس راه بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۴۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم توجه به جلو بازهم حادثه آفرید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ سرهنگ رحمان اسپیدکار گفت: یک مورد واژگونی در کیلومتر ۱۷ محور صفی آباد حوالی روستای دلو در ساعت ۱۱:۳۰ امروز به گشت پاسگاه انتظامی، اعلام و کارشناسان پلیس راه و نیرو‌های امدادی به محل اعزام شدند.
به گفته اسپیدکار در اثر این حادثه سرنشین جلوی خودرو به دلیل نداشتن کمربند ایمنی دچار مصدومیت شد، اما به راننده خودرو به دلیل بستن کمربند ایمنی در این حادثه آسیبی وارد نشد.
کارشناسان حاضر در صحنه علت این حادثه بی احتیاطی و عدم توجه به جلو در کنترل وسیله نقلیه اعلام شده است.
وی رانندگان توصیه کرد: برای کاهش وقوع تصادفات قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را همواره مد نظر قرار دهند و با بستن کمربند ایمنی از جان خود محافظت کنند.

دیگر خبرها

  • عدم توجه به جلو بازهم حادثه آفرید
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • شاخ به شاخ شدن کمپرسی با تاکسی حادثه آفرید
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی منجر به فوت ۲ نفر شد
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد + فیلم
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب