Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@14:08:06 GMT

شهرضا نارنجی شد/اعمال مجدد محدودیتهای کرونایی

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۵۸۲۷

شهرضا نارنجی شد/اعمال مجدد محدودیتهای کرونایی

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله تنهایی عصر یکشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان شهرضا که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: از ابتدای اسفند ماه سال گذشته تاکنون تعداد کل نمونه‌های گرفته شده در شهرستان ۱۱ هزار و ۷۲۴ نفر، میزان تست‌های مثبت هشت هزار و ۴۸۳ نفر و کل فوت‌های قطعی کرونا مثبت ۲۴۹ مورد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افزایش آمار بیماران سرپایی به مراکز منتخب درمان، تصریح کرد: آمار بیماران سرپایی بیمارستان شهرضا از ۲۸ نفر روزانه در دی ماه به ۵۱ نفر در بهمن ماه افزایش یافت و اکنون نیز به ۶۷ نفر در روز رسیده است که پیش بینی می‌شود این روند افزایشی ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه امکان دارد در شرف آلوده شدن با ویروس جهش یافته باشیم و این برای ما بسیار نگران کننده است، عنوان کرد: امکان دارد با عادی انگاری و سهل انگاری مردم فروردین سختی را در پیش رو داشته باشیم که این امر به رفتار شهروندان بستگی دارد.

تعطیلی مشاغل شامل گروه سه و چهار در وضعیت نارنجی

در ادامه جلسه فرماندار شهرستان شهرضا گفت: مطابق با پروتکل‌های وضعیت نارنجی شهرستان مشاغل گروه سه شامل مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌ها، کتابخانه ها، مهدکودک، استخر، سینما، موزه، تالار پذیرایی، آرایشگاه‌ها تعطیل هستند.

ناصر اسدی ادامه داد: مشاغل گروه چهار مانند همایش‌ها، مراسم‌های اجتماعی، فرهنگی، مذهبی، باشگاه‌های ورزشی، کافه‌ها، قهوه‌خانه‌ها هم همانند مشاغل گروه سوم شامل محدودیت‌های کرونایی می‌شوند.

ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به شهرضا ممنوع

فرماندار شهرضا درباره وضعیت تردد خودروها به این شهرستان گفت: ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به شهر و همچنین ورود خودروهای شخصی با پلاک بومی شهرضا به شهرهای قرمز ممنوع است.

وی گفت: منع تردد خودروهای شخصی از ساعت ۲۱ تا ۳ صبح همانند قبل در شهر ادامه خواهد داشت و خودروهای متخلف جریمه می‌شوند.

کد خبر 5158396

منبع: مهر

کلیدواژه: ناصر اسدی ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت های کرونایی ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه مشهد کرونای انگلیسی زلزله بوشهر گرگان شیراز بارش برف اردبیل عکس استانها خودروهای شخصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۵۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی جشنواره بیتا در یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیر امور بانوان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت:پنجمین جشنواره بیتا تا فردا شب در حسینیه خیرآباد یزد برپا است.
خانم مردای افزود: این جشنواره شامل ۵۰ غرفه مشاغل خانگی و ۲۰ غرفه فرهنگی، آموزشی، پایش سلامت، عفاف و حجاب و جوانی جمعیت می‌باشد.
وی ادامه داد:ایجاد نشاط اجتماعی و رونق کسب و کار مشاغل خانگی از اهداف برپایی این نمایشگاه است.

دیگر خبرها

  • ◄ جاده گردشگری هونجان اسفرجان به شهرضا؛ پرحادثه و پرتوریست
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای استان کرمان
  • 5 چالش اصلی کسب و کارهای کوچک
  • بر آورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل
  • اولین تصویر لو رفته از کیت دوم رئال مادرید برای فصل 25-2024 / عکس
  • (ویدئو) چرا آسمان آتن نارنجی شد؟
  • برپایی جشنواره بیتا در یزد
  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر در دزفول
  • واکنش مورایس به ازدواجش در ایران و روی آوردن به اسلام
  • غیبت ۱۳۷ کنکوری در مناطق سیل‌زده شهرستان زیرکوه/ علاوه بر فرصت مجدد آیا سهمیه‌ای به داوطلبان اختصاص داده می‌شود؟ +فیلم