Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس «نصر الشمری» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء گفت که از این پس مقاومت عراق حق دارد به اهداف آمریکا در این کشور حمله کند.

الشمری در گفت‌وگو با شبکه المیادین راجع ‌به حمله هوایی آمریکا به مواضع نیروهای مقاومت عراق در مرز سوریه، گفت: «تمامی توافقات پیشین ملغی شده است و از این پس مقاومت حق دارد که اهداف خود را تعیین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

مهندس «نصر الشَمَّری»  سپس افزود: «مقاومت علی‌رغم اینکه سفارت آمریکا در بغداد را لانه جاسوسی می‌داند، پذیرفت که آن را هدف قرار ندهد.»

وی با انتقاد از دولت عراق که تاکنون هیچ توضیحی درباره حمله اخیر ارائه نکرده است، هشدار داد: «در صورت خودداری دولت از معرفی عناصر مزدور، مقاومت اسلامی، خود را مکلف می‌داند با افرادی که اطلاعات الحشد الشعبی را به آمریکا منتقل کردند، برخورد کند.»

«جان کربی» سخنگوی وزارت دفاع آمریکا در شامگاه جمعه گذشته در ابتدا مدعی شد که در حمله هوایی بامداد جمعه به مرز عراق و سوریه، میان پنتاگون و نیروهای امنیتی عراقی هماهنگی صورت گرفته است، او سپس سخن خود را پس گرفت.

با این حال گروهها و شخصیت‌های عراقی واکنش شدیدی به این موضوع نشان دادند و «هادی العامری» در نامه‌ای به «مصطفی الکاظمی» نخست‌وزیر عراق گفت که اگر ادعای پنتاگون مبنی بر هماهنگی میان آمریکا و نهادهای امنیتی عراق برای انجام این حمله درست باشد، می‌تواند رخداد خطرناکی باشد و موجب از بین رفتن وحدت و انسجام میان نیروهای نظامی عراقی شود.

جنبش نجباء نیز در بیانیه‌ای گفت: «مقاومت به این جنایت پاسخی سخت و متناسب خواهد داد و مرتکبان، بهای سنگینی خواهند پرداخت. همچنین در موعد تسویه‌حساب، از همراهان و تسهیل‌گران این جنایت نیز چشم‌پوشی نخواهد شد.»

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: عراق آمریکا نجباء نصر الشمری سخنگوی جنبش نجباء مقاومت عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۶۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی

مقاومت اسلامی عراق امروز -دوشنبه- طی بیانیه‌ای از حمله پهپادی به یک پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی در ایلات خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از المیادین، در این بیانیه آمده است که مجاهدان ما سحرگاه امروز یک پایگاه نظامی اشغالگران اسرائیل در «ام الرشرش» در فلسطین اشغالی را هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی عراق در این بیانیه تأکید کرده است که این حمله به نشانه همبستگی با ملت و مقاومت فلسطین انجام شده است و این حملات تلافی‌جویانه ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به «عسقلان»
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • ویدئوی مقاومت عراق از حمله به حیفا
  • اسرائیل جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد | این رژیم بمب اتم هم بخواهد...| بلینکن درباره ارتش اسرائیل به نخست وزیر عراق چه گفت؟
  • مرور یک تجاوز شیمیایی
  • تصاویری از حمله مقاومت عراق به «هدف حیاتی» رژیم اسرائیل
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق