Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-08@03:28:35 GMT

نیروی انتظامی برقرار کننده امنیت و آرامش مردم است

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۶۸۰۳

نیروی انتظامی برقرار کننده امنیت و آرامش مردم است

آیت الله علم الهدی بر لزوم حفظ اقتدار نیروی انتظامی در مقابل برهم زنندگان آرامش جامعه تأکید کرد و گفت:نیروی انتظامی ایجاد کننده آرامش مردم و برقرار کننده امنیت است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، آیت الله «سید احمد علم ‌الهدی» عصر(۱۰ اسفند) در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، ضمن تشکر از زحمات خالصانه نیروی انتظامی با بیان اینکه از زمانی که بیماری کرونا شروع شد نیروی انتظامی در خراسان رضوی درصدد تأمین آرامش و امنیت مردم بود، گفت: با عملکرد مناسب نیروی انتظامی، بزه‌کاری‌ها بسیار کمتر شده است، خوشبختانه با مدیریت شما و سردار نظری، اثر مثبتی در استان خراسان رضوی احساس می‌شود و بسیاری از اراذل و اوباش دیگر توان قدرت‌نمایی برای مردم عزیزمان را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بر لزوم حفظ اقتدار نیروی انتظامی در مقابل برهم زنندگان آرامش جامعه تأکید کرد و گفت: حفظ هیبت این نیرو به‌خصوص در خراسان رضوی و شهر امام رضا (علیه‌السلام) بسیار مهم است که به لطف خدا نیروی انتظامی در این امر عملکرد قابل قبولی داشته است.

 

وی با تأکید بر لزوم اجرای شیوه‌های صحیح امر به معروف و نهی از منکر از سوی نیروی انتظامی، بیان کرد: از شما درخواست دارم که توجه ویژه‌ای به طلایه‌داران داشته باشید و به گونه‌ای عمل کنید تا همه مردم در این وظیفه الهی احساس مسؤولیت کنند، خداوند شما را حفظ کند که ایجاد کننده آرامش مردم و برقرار کننده امنیت هستید.

 

آیت‌الله علم‌الهدی ضمن قدردانی از خدمات ارزنده نیروی انتظامی اضافه کرد: دعا می‌کنم ان‌شاءالله به لطف امام رضا (علیه‌السلام) سلامت باشید و بتوانید سربازی مهدی فاطمه (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) را انجام دهید.

 

گفتنی است در ابتدای این دیدار، سردار اشتری به بیان گزارش از اقدامات این نیرو در برقراری نظم و امنیت در کشور و استان پرداخت.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی امنیت و آرامش نیروی انتظامی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۶۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین پهلوان دلیر از کشف ۹۳ فقره انواع سرقت در استان خبر داد و اظهار کرد: در راستای برقراری نظم و امنیت جامعه و افزایش رضایتمندی شهروندان، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز توسط یگان‌های انتظامی و پلیس‌های تخصصی به مدت ۲۴ ساعت در سطح استان به اجرا در آمد.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی، خاطرنشان کرد: همچنین با اشراف اطلاعاتی پلیس، ۹ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف و ۳ متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

وی با اشاره به اهمیت اجرای اینگونه طرح‌ها، افزود: با تلاش‌های بی وقفه مأموران بیش از ۲۸ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ۴۶ خرده فروش دستگیر شدند، همچنین ۳۱ معتاد متجاهر جمع آوری که به کمپ ترک اعتیاد تحویل داده شدند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان گلستان با اشاره به دستگیری ۳۸۱ متهم تحت تعقیب و۳ نفر از اراذل و اوباش، گفت: این طرح امنیتی تا پایان سال ادامه دارد و پلیس برای دفاع از امنیت و آرامش مردم با تمام توان، شبانه روز تلاش می‌کند.

کد خبر 6097384

دیگر خبرها

  • دستگیری محکوم متواری در گلوگاه
  • آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات دور دوم در کرمانشاه
  • موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است
  • وضعیت نابسامان نیروی کار در خراسان رضوی
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • شورای حل اختلاف فراجا در کرمان فعال شد
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد