Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@01:24:46 GMT

پمپئو: بسیاری در عربستان خواستار رابطه با اسرائیل هستند

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۶۸۶۵

پمپئو: بسیاری در عربستان خواستار رابطه با اسرائیل هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، وزیر خارجه سابق آمریکا در اظهاراتی گفت که بسیاری در عربستان سعودی خواستار عادی سازی روابط با اسرائیل هستند.

«مایک پمپئو» در عین حال نسبت به پیوستن ریاض به توافق موسوم به آبراهام در این خصوص که در دولت ترامپ منعقد شده بود، ابراز امیدواری کرد.

پمپئو گفت: در دوره ریاست جمهوری ترامپ چهار کشور امارات، بحرین، مغرب و سودان برای برقراری روابط با اسرائیل موافقت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیش بینی آینده برای من دشوار است اما بسیاری دیگر از کشورها با اسرائیل رابطه برقرار خواهند کرد.

وزیر خارجه سابق آمریکا ادامه داد: امیدوارم که عربستان سعودی راه خود را برای پیوستن به توافق آبراهام پیدا کند. می دانم که بسیاری در داخل این کشور خواستار تحقق این موضوع هستند.

کد خبر 5158657

منبع: مهر

کلیدواژه: عادی سازی روابط با اسرائیل مایک پمپئو رژیم صهیونیستی اسرائیل ایالات متحده امریکا عراق سوریه عربستان سعودی ایران جو بایدن روسیه جمال خاشقجی رژیم صهیونیستی افغانستان برجام فلسطین ارمنستان داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۶۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمان و امارات خواستار خویشتنداری ایران و اسرائیل شدند

به گزارش صدای ایران به نقل از خبرگزاری آنادولو،رهبران عمان و امارات متحده عربی با انتشار بیانیه‌ای، خواستار خویشتنداری ایران و اسرائیل و کاهش تنش در منطقه شدند.

این بیانیه پس از دیدار هیثم بن طارق، سلطان عمان از ابوظبی و دیدار وی با محمد بن زاید آل نهیان رئیس امارات متحده عربی منتشر شده و روابط دو جانبه، تحولات جهانی و منطقه‌ای محور دیدار بن طارق و آل نهیان عنوان شده است.

در این بیانیه همچنین با تاکید بر اهمیت افزایش همگرایی منطقه‌ای میان کشور‌های همسایه به منظور تقویت اعتماد و ثبات و همچنین اشاره به افزایش تنش‌ها میان تهران و تل‌آویو، تصریح شده است: بن طارق و آل نهیان خواستار خویشتن‌داری طرف‌های درگیر به منظور دور نگه داشتن منطقه و شهروندان از خطرات ناشی از افزایش تنش هستند.


دیگر خبرها

  • کاخ سفید: خواستار انجام‌ تحقیقات درخصوص گورهای دسته‌جمعی غزه هستیم
  • عمان و امارات خواستار خویشتنداری ایران و اسرائیل شدند
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • ایران خواستار اقدام فوری بین‌المللی برای توقف نسل‌کشی در غزه شد
  • موضع جدید عربستان در رابطه با توقف تجاوز اسرائیل
  • لغو جایزه «انجمن قلم آمریکا» در پی تحریم نویسندگان
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد