Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، برگزاری طرح کلینیک صنعت در استان فارس باهدف رفع مشکلات و توانمندسازی واحد‌های صنعتی در راستای جهش تولید انجام و در قالب این طرح واحد‌های صنعتی به صورت رایگان عارضه یابی می‌شوند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در این مراسم با اشاره به حمایت‌های این شرکت از صنایع مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، اجرای طرح کلینیک صنعت را یکی از برنامه‌های حمایتی این شرکت اعلام و تصریح کرد: در این زمینه امسال برگزاری پنج دوره کلینیک سیار صنعت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احد فتوحی افزود: از ابتدای امسال و در قالب طرح کلینیک صنعت ۱۱۰ بازدید از واحد‌های صنعتی انجام و به این واحد‌ها خدمات رایگان مشاوره‌ای ارائه شده است.

او افزود: حضور اساتید دانشگاه و متخصصان صنعتی در طرح کلینیک صنعت سبب شده بانگاه مبتنی بر علم و تکنولوژی روز، مسائل واحد‌ها عارضه یابی و راهکار‌های کارشناسی و عملیاتی برای برون رفت از مشکبلات و نیز ارتقای تولید به صنایع ارائه شود.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در ادامه با اشاره به برگزاری کلینیک سیار صنعت در ناحیه شهید مصلحیان گفت: در قالب این طرح با استقرار ۲۰ گروه مشاوره‌ای در بخش‌های فنی، بازرگانی، انتقال فناوری، مالی، بیمه، مالیات، تامین مالی، آینده پژوهی، خدمات کسب و کار، صادرات وبازاریابی و بازارسنجی به ۲۶ واحد صنعتی، ۱۲۰ نوع خدمت مشاوره‌ای بصورت رایگان ارائه شد.

او افزود: با اجرای این طرح، پس از شناسایی واحد‌های متقاضیِ عارضه‌یابی، با تشکیل کمیته کارشناسی با حضور مشاوران صنعتی و دانشگاهی، موارد به کلینیک صنعت معرفی می‌شود.

کلینیک سیار صنعت در ناحیه صنعتی شهید مصلحیان با همکاری بسیج مهندسان و سپاه ناحیه کازرون و توسط بنیاد بهره وری گمبا برگزارشد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرک صنعتی فارس کلینیک سیار صنعت کلینیک سیار صنعت طرح کلینیک صنعت واحد ها شهرک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۸۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و مستندسازی ۲۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی در خوزستان

ایسنا/خوزستان توسط شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان در سال گذشته ۲۰ نیاز فن‌آورانه واحدهای صنعتی استان مورد شناسایی قرار گرفتند و مستندسازی شدند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان در گفت و گو با ایسنا با اشاره به رسالت فن‌بازار منطقه‌ای که به مثابه بازوی صنایع و واحدهای صنعتی و تولیدی عمل می‌کند، اظهار کرد: فن بازار برای مبادلات و بهم‌رسانی سیستم «عرضه» و «تقاضا» در حوزه فناوری و محصولات پیشرفته نقش کلیدی و اساسی ایفا می‌کند.

علی مهدی پور افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان با بهره‌مندی از مشاوران توانمند حوزه توسعه فناوری به منظور پایش واحدهای صنعتی، شناسایی و مستندسازی نیازهای فناورانه بنگاه‌های صنعتی را در دستور کار قرار داد.

وی اضافه کرد: در همین راستا با تشکیل سلسله جلسات منظم جهت تدوین دانش فنی برای رفع نیازها، برنامه‌ریزی و پیگیری‌های مربوطه انجام شده است.

مهدی پور ادامه داد: در جلسات برگزار شده روش‌ها و سیستم‌های شبکه‌سازی، شناسایی و مستندسازی نیازهای فناورانه مورد ارزیابی قرار گرفتند و برای رفع آن‌ها اقدامات موثری صورت پذیرفت و نتایج مطلوبی حاصل شد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان به توان فناوران و شرکت‌های دانش‌بنیان اشاره کرد و گفت: در سال ۱۴۰۲ با تمام توان و همکاری مشاوران ۲۰ نیاز فناورانه شناسایی و مستندسازی شد و رفع پنج نیاز نیز صورت گرفت.

وی اظهار کرد: فرآیند شناسایی و رفع این نیازهای فناورانه در بستر سامانه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران (درگاه خدمات الکترونیکservice) انجام شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • محصولات بیش از ۱۳۰ واحد صنعتی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • شناسایی و مستندسازی ۲۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی در خوزستان
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین