Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس جمعیت هلال احمر از درخواست خود برای اختصاص واکسن کرونا به امدادگران و داوطلبان خبرداد.

کریم همتی درباره اینکه آیا درخواستی از سوی این جمعیت برای در اولویت قرارگرفتن امدادگران و داوطلبان این جمعیت که دارای ارتباط وسیع با اقشار مختلف جامعه هستند به ستاد کرونا ارائه شده یا خیر؟ گفت: بنده خودم در جلسات ستاد مقابله با کرونا هستم و در جریان ریز موضوعات قراردارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل باید بگویم که در حال حاضر تعداد واکسن خیلی زیاد نیست.

رییس جمعیت هلال احمر ادامه داد: ما هم این درخواست را خدمت دوستان داشتیم و گفتیم که به این موضوع توجه داشته باشند. اما در حال حاضر ظرفیت کلی واکسن برای کادر درمان به عنوان یک اولویت نیز کافی نیست.

امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر از جمله افرادی هستند که در زمان شیوع کرونا ارتباط وسیعی با مردم داشته و در حوادث و رویدادهای مختلف در تماس با اقشار مختلف مردم قرار دارند. از این رو به نظر می‌رسد در صورت تامین واکسن، واکسیناسیون آنان نیز باید جزو اولویت های ستاد مقابله با کرونا و وزارت بهداشت باشد.

پیش از این نیز سردار حسین اشتری فرمانده ناجا  اعلام کرد که برای در اولویت واکسن قرارگرفتن آن دسته از ماموران ناجا که دارای ارتباط بیشتری با مردم بوده و در معرض ریسک بالای ابتلا به کرونا قراردارند با وزیر بهداشت رایزنی هایی داشته است.

/ایسنا 

بیشتر بخوانید: درگذشت پرستار باردار بیمارستان لقمان بر اثر کرونا

جرئیات جدید تست رایگان کرونا در ایستگاه مترو

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: امدادگران و داوطلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۹۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد جوانی جمعیت یک اتفاق بزرگ است

مریم محقق در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: با عنایت به جایگاه دفتر زنان و ایفای نقش دبیری ستاد جوانی جمعیت مأموریت‌ها، وظایف جوانی جمعیت و وظایف گسترده در این حوزه با عنایت به مشکل جمعیتی استان و کشور قدمهای بسیاری در راستای آگاه‌سازی، اقناع سازی و هوشیار سازی اقشار مختلف صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب اسلامی فرمودند ازدواج و تکثیر نسل نیاز حیاتی کشور است افزود: برای مدیران دستگاه‌های اجرایی که با عنایت به مواد قانونی مرتبط به هر دستگاه اقدامات شایسته ای در راستای جوانی جمعیت انجام شده است که منتج به فرزند آوری بیشتر در استان شود.

معاون امور زنان و خانواده استانداری همدان یادآور شد: مطمئناً وجود نیروی جوان، خلاق، مبتکر، متفکر، پویا و بالنده هر کشوری یکی از مهمترین مؤلفه‌های قدرت آن کشور به حساب می‌آید و یقیناً برگزاری رویداد جوانی جمعیت با شعار سهم من از جوانی جمعیت از اتفاقات و برنامه های بزرگی است که با شناسایی و تجلیل از برگزیدگان در حوزه‌های مختلف جمعیتی، قدمهای مؤثری در راستای جوانی جمعیت و هوشیار سازی اقشار مختلف در این خصوص نقش مهم و مؤثری در این راستا خواهد داشت.

کد خبر 6088198

دیگر خبرها

  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید/ تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • نشست هم‌اندیشی تربیت تسهیل‌گر جوانی جمعیت
  • برگزاری رویداد جوانی جمعیت یک اتفاق بزرگ است
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است
  • هشدار راه و شهرسازی استان تهران به متقاضیان مسکن طرح جوانی جمعیت
  • هنر می‌تواند تقویت کننده روحیه جوانی جمعیت باشد
  • نظارت ستاد ملی جمعیت بر دستگاه‌ها در قانون جوانی جمعیت