Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، بریتانیا اعلام کرد که آماده بررسی تمامی پیشنهادها در زمینه توافق کاهش تسلیحات هسته‌ای است. 

«باربارا وودوارد»، نماینده دائمی بریتانیا در سازمان ملل گفت که این کشور باور دارد که به تمامی وظایف خود در این زمینه عمل کرده است. 

وی افزود: «شکی نیست که تمامی پیشنهادهای روسیه، چین و آمریکا یا هر کشور دیگر را در این زمینه بررسی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» این دیپلمات در ادامه گفت که بریتانیا همچنان میزانی حداقلی و قابل‌اتکا از بازدارندگی هسته‌ای را برای خود حفظ کرده و «درباره دکترین» خود شفاف و گشوده است. 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بریتانیا سلاح هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۰۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استولتنبرگ: اعتماد اوکراین به ناتو خدشه‌دار شده است

دبیرکل ناتو گفت به دلیل تاخیر و ناکامی در ارسال برخی تسلیحات به اوکراین، اعتماد این کشور اروپایی به اعضای ناتو خدشه‌دار شده است.

به گزارش ایسنا، آمریکا اخیرا کمک‌هایی را به ارزش بیش از ۶۰ میلیارد دلار برای اوکراین تصویب کرد اما «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین از سرعت انتقال تسلیحات غربی به کشورش ناراضی است و ادعا می‌کند که «روسیه از سرعت پایین انتقال تسلیحات بهره می‌برد.»

«ینس استولتنبرگ» دبیرکل ناتو در گفت‌وگو با خبرگزاری رویترز گفت: «چنین ناکامی‌هایی نشان می‌دهد زمان آن رسیده است که هماهنگی کمک‌های نظامی بین‌المللی به کی‌یف را بازسازی کنیم. ما به یک چارچوب قوی‌تر و نهادینه‌شده برای این حمایت‌ها از اوکراین نیاز داریم.»

استولتنبرگ به بن‌بست کمک‌های آمریکا به اوکراین به‌عنوان «نمونه‌ای از کوتاهی‌های اعضای ناتو» اشاره کرد. این کمک‌ها پیشتر توسط مجلس سنای آمریکا پیشنهاد شده بود اما به دلیل مخالفت جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان آمریکا در وضعیت نامعلومی به سر می‌برد.

دبیرکل ناتو هم‌چنین تاکید کرد: «البته این واقعیت که ما هنوز آنچه را که وعده داده‌ایم به اوکراین ارسال نکرده‌ایم، اعتماد این کشور نسبت به اعضای ناتو را خدشه‌دار کرده است.»

او این اظهارات را پس از سفر به کی‌یف عنوان کرد و افزود: «کی‌یف همچنان به متحدانش ایمان دارد و اکنون نوبت آنهاست که تسلیحات و کمک‌ها را به اوکراین ارسال کنند.»

ینس استولتنبرگ خاطر نشان کرد که یکی از راه‌های جلوگیری از نقص‌های آتی در کمک‌های نظامی به اوکراین، «ارائه نقش هماهنگ‌کننده‌تر به ناتو و تهیه یک برنامه چند ساله است که کمک‌های مورد انتظار از هر متحد را مشخص می‌کند.»

این پیشنهادات در حالی عنوان می‌شوند که روسیه در میدان نبرد به تدریج در حال کسب دستاوردهای بیشتر است. اگرچه بسته‌های کمکی متعددی به کی‌یف سرازیر می‌شوند، اما اوکراین با مشکل کمبود نیروها عمیقا دست‌وپنجه نرم می‌کند و همین مسئله به نقطه ضعف بزرگی برای او در میدان جنگ بدل شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استولتنبرگ: اعتماد اوکراین به ناتو خدشه‌دار شده است
  • همکاری با آفریقای مرکزی در تمامی زمینه های محیط زیستی
  • لهستان: برای طرح اشتراک‌گذاری هسته‌ای ناتو آماده‌ایم
  • چند کشور غربی به دنبال کاهش فروش تسلیحات نظامی به اسراییل هستند
  • آمریکا با هواپیمای آخرالزمانی آماده جنگ احتمالی هسته‌ای می‌شود
  • ظرفیت تمامی قطارهای فوق العاده مشهد در دقایق اول تکمیل شد
  • تحلیلگر اسرائیلی:زمان آن رسیده تا این جنگ متوقف شود/ دیوان کیفری در حال آماده شدن برای صدور حکم بازداشت نتانیاهو/ یدیعوت آحارانوت: این نتانیاهو است که توافق مبادله اسرا را به تاخیر می‌اندازد+ عکس و فیلم
  • بانک رفاه دستگاه برتر در پیشبرد برنامه‌های تحولی معرفی شد
  • بررسی زمینه‌های پژوهشی حوزه بازی میان ایران و دانشگاه سینرجی
  • کاهش صادرات تسلیحات تدافعی فرانسه به رژیم صهیونیستی