Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه اکنون در 28 منطقه محروم کشور حضور داریم و به محرومیت زدایی ادامه خواهیم داد، گفت: 500 هزار بسته معیشتی برای نیازمندان در نظر گرفته‌ایم که در پایان سال توزیع می‌کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان در پاسخ به این پرسش که «چه برنامه‌ای برای محرومیت زدایی در کشور دارید؟»، اظهار داشت: برنامه محرومیت زدایی ما در بنیاد علوی تعریف می‌شود؛ چون بنیاد مستضعفان یک بخش اقتصادی و یک بخش فرهنگی و اجتماعی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

  وی با اشاره به اینکه برای سال آینده بودجه بنیاد علوی را چند برابر کردیم و اعلام خواهیم کرد، افزود: مناطق محروم هدف خود را در کشور که در سال گذشته 13 منطقه بود، اکنون به 28 منطقه رساندیم؛یعنی در 28 منطقه محروم کشور مستقر هستیم؛ضمن اینکه در سال آینده سعی خواهیم کرد حداقل این عدد را به 40 منطقه برسانیم.   رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه برنامه مفصلی برای ساخت منازل مسکونی  نیازمندان داریم، یادآور شد:تفاهم نامه ساخت 10 هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد را امضا کردیم و این واحدها را می سازیم.   فتاح متذکر شد: تفاهم نامه ساخت 20 هزار واحد مسکونی برای محرومان را با بنیاد مسکن امضا کردیم؛ ضمن اینکه تفاهم نامه ساخت 14 هزار واحد مسکونی برای مددجویان سازمان بهزیستی  را امضا کردیم تا برای خانواده‌های دارای دو معلول به بالا این واحدها را بسازیم و حتما انجام می‌دهیم.   وی با تاکید بر اینکه توسعه خانه سازی برای محرومان را ادامه می‌دهیم، بیان داشت:در مناطق محروم نیز اقداماتی مانند ساخت خانه بهداشت، مدرسه، بیمارستان‌هایی در نقاط مختلف می‌سازیم.   رئیس بنیاد مستضعفان از افزایش حداقل دو برابری وام قرض الحسنه در بحث ایجاد اشتغال فردی در سال آینده خبر داد و گفت: در کنار همه اینها از رسیدگی به معیشت نیازمندان غافل نیستیم؛ چون رهبر معظم انقلاب طرحی بنام مواسات و کمک‌های مومنانه را توصیه کرده بودند.   وی با بیان اینکه 500 هزار بسته معیشتی برای نیازمندان را در نظر گرفته ایم که در پایان سال به نیازمندان می‌دهیم، تصریح کرد:‌ برای ماه مبارک رمضان که از 25 فروردین شروع خواهد شد نیز یک بسته خاص رمضان خواهیم داشت؛ ضمن اینکه افطاری ساده‌ و بسته‌های معیشتی نیز با هماهنگی همه نهادها داده خواهد شد.   فتاح با اشاره به اینکه در تامین جهیزیه برای نیازمندان کمک می‌کنیم، ابراز داشت:در تهیه تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند اقدام کردیم. الحمدالله دامنه فعالیت ما بسیار زیاد شده و آن را توسعه خواهیم داد.   انتهای پیام/ منبع: فارس  

منبع: دانا

کلیدواژه: رئیس بنیاد مستضعفان محرومیت زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۰۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزرای دفاع ایران و روسیه در آستانه

وزرای دفاع ایران و روسیه در حاشیه اجلاس شانگهای در آستانه دیدار و گفتگو کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، ارتشبد سرگئی شایگو در این دیدار با محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه، پاسخ ایران را مطابق با حق دفاع مشروع ایران دانست.

امیر آشتیانی ضمن تشکر از حمایت و مواضع فدراسیون روسیه در محکومیت اقدام غیرقانونی و ناقض قوانین بین‌المللی رژیم صهیونیستی و حمایت از اقدام مشروع ایران در پاسخ به گستاخی این رژیم اظهار داشت: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشورهای غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است.

وزیر دفاع ایران با اشاره به تحرکات ناتو و برخی کشورهای غربی در توسعه به شرق و حضور در جغرافیای امنیتی شانگهای بر استفاده از ظرفیت‌های سازمان همکاری شانگهای برای رفع تهدیدات مشترک تاکید کرد.

آشتیانی با اشاره به سوابق طولانی مناسبات دفاعی و نظامی دو کشور بر توسعه مناسبات فی مابین جهت استحکام ثبات و امنیت در منطقه و نفی یک جانبه گرایی در روندهای جهانی  تاکید کرد.

دو طرف در عین حال با توجه به تجربه موفق دو کشور در مقابله با تروریسم در منطقه بر ضرورت همکاری مشترک جهت مقابله با تهدیدات تروریستی، تجزیه طلبی و افراط گرایی که از اهداف اصلی سازمان همکاری شانگهای نیز می باشند تاکید کردند.

وزرای دفاع ایران و روسیه با تاکید بر اینکه تحولات منطقه قفقاز جنوبی برای منافع مشترک دو کشور حائز اهمیت است، تصریح کردند: حضور بازیگران  فرامنطقه‌ای و مداخله‌گر در این مناطق بر خلاف منافع مشترک دو کشور است و فرمت منطقه‌ای 3+3 که با حضور کلیه کشورهای منطقه قفقاز در حال اجرا می‌باشد چارچوبی مناسب برای حل و فصل مشکلات است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به ۱۴۰۲
  • رشد 30 درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به 1402
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • یکی از اولویت‌های لرستان باید ایجاد زیرساخت‌ها باشد
  • دیدار وزرای دفاع ایران و روسیه در آستانه
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی