Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور روز دوشنبه و در پنجاه و سومین پویش تدبیر و امید برای جهش تولید از طریق ویدئو کنفرانس فرمان افتتاح و آغاز عملیات اجرایی سه طرح ملی وزارت نفت در استان‌های بوشهر و ایلام را با اعتبار 5 میلیارد و 659 میلیون یورویی، صادر کرد.

به گزارش برنا، طرح توسعه میدان نفتی آذر در استان ایلام با ظرفیت تولید نهایی 65 هزار بشکه در روز با سرمایه‌گذاری یک هزار و 441 میلیون یورویی بخش دولتی و ظرفیت اشتغالزایی 800 نفری و همچنین طرح پترو پالایش کنگان با هدف فرآوری گازهای غنی شده با سرمایه‌گذاری 800 میلیون یورویی بخش خصوصی و ظرفیت اشتغالزایی برای 622 نفر، دو طرح ملی است که بهره برداری رسمی آنها امروز با فرمان حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور، آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز همچنین عملیات اجرایی مجتمع پتروشیمی کیان در استان بوشهر با سرمایه‌گذاری 3 هزار و 418 میلیون یورویی بخش خصوصی با ظرفیت اشتغالزایی برای 703 نفر با فرمان رئیس جمهور آغاز شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پالایش بخش خصوصی حسن روحانی پتروشیمی استان بوشهر رئیس جمهور رئیس جمهور نفت دکتر روحانی ایلام بوشهر میلیون یورویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۱۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

 آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور امروز سه‌شنبه در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ کرد.

رئیس جمهور همچنین «قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت کنت ترکیه به داوری» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت نیرو و نهاد ریاست جمهوری (معاونت حقوقی رئیس جمهور) و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • اولین خوابگاه متاهلی دانشگاه خلیج فارس افتتاح شد
  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات سفر رئیس‌جمهور در حوزه راه و شهرسازی
  • عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود
  • قانون بیمه‌ کارگران ساختمانی ابلاغ شد
  • رئیس‌جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیس جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 
  • عزم جزم دولت برای به سرانجام رساندن مینی پالایشگاه دهدشت
  • اعلام آمادگی وزارت دفاع برای همکاری با زیمباوه