Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@08:05:39 GMT

نظارت بر بازار عید در آستارا تشدید می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۱۸۵۴

نظارت بر بازار عید در آستارا تشدید می‌شود

به گزارش خبرنگار ایرنا عباس صابر روز دوشنبه در حین بازدید تیم بازرسان تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، اتاق اصناف و فرمانداری از واحدهای صنفی آستارا گفت: گشت های مشترک نظارت بر بازار توسط دستگاه های متولی برقرار و درج قیمت کالاها جدی گرفته شود.

وی از عوامل اداره تعزیرات حکومتی خواست با متخلفان اقتصادی مطابق قانون برخورد کنند تا مردم با تلاش صادقانه و مدیریت جهادی مسئولان، طعم خدمتگزاری را بچشند و ثبات در بازار استمرار داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به توزیع ۳۰ تن روغن مایع خوراکی در فروشگاه های بزرگ در روزهای قبل، گفت: مشکل کمبود کالاهای اساسی نداریم و روزانه ۶ تا ۹ تن مرغ در مرغ فروشی ها توزیع می شود و مردم نگران کمبود کالا و مواد غذایی نباشند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا هم در این بازدید از هزار و ۵۲۳ بار بازرسی از واحدهای صنفی بخصوص نانوایی ها در بهمن ماه و ارجاع ۵۵ پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی با ۴۸ میلیون و ۴۲۷ هزار ریال رقم تخلف خبر داد.

محسن آهنی بیان کرد: در ماه گذشته به ۲۸ گزارش و شکایت مردمی رسیدگی شد و بیشترین تخلف بازاریان به ترتیب درج نشدن قیمت، گرانفروشی، صادر نشدن صورتحساب، عرضه خارج از شبکه و کم فروشی بود.

وی از شهروندان و گردشگران خواست، تخلف اقتصادی را به تلفن ۱۲۴ اداره صنعت، معدن و تجارت یا به شماره ۰۱۳۴۴۸۱۹۷۶۷ واحد بازرسی اتاق اصناف اطلاع دهند.

شهرستان گردشگرپذیر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت و حدود ۶ هزار واحد تجاری که اغلب در بازارچه ساحلی آن متمرکز شده، در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

برچسب‌ها آستارا ستاد پشتیبانی برنامه‌ی تنظیم بازار نوروز قیمت کالا ستاد تنظیم بازار کارآمدی دولت گرانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستارا نوروز آستارا نوروز قیمت کالا ستاد تنظیم بازار کارآمدی دولت گرانی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۱۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک

مدیرکل روابط عمومی تعزیرات حکومتی از محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، شهرام محسنی گفت: پرونده عرضه خارج از شبکه ۹ هزار و ۴۷۱ حلقه لاستیک یارانه‌ای به ارزش ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال در شعبه ششم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جزای نقدی برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

محسنی گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جریمه برای برای بهای مال از دست رفته و در مجموع به پرداخت هزار و ۲۳۸ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: بازرسان صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از انبار لاستیک فروشی، این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • نقره و خودروهای برقی/ نقش فلز نقره در صنعت انرژی‌های تجدیدپذیر!
  • تعزیر قاچاقچی البسه در نهبندان
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل
  • پلمب یک مشاور املاک به دلیل نداشتن پروانه کسب
  • جریمه کابینت ساز متقلب در کرمانشاه
  • ۲ قاچاقچی سوخت یارانه‌ای در زنجان جریمه شدند
  • فروش لاستیک های تاریخ گذشته به جای لاستیک دولتی؟ | واکنش انجمن صنعت تایر را ببینید
  • یک مشاور املاک در کرمانشاه پلمب شد