Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@03:23:48 GMT

تاجگردون، برادرش را به سی‌سخت فرستاد!

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۲۶۸۵

تاجگردون، برادرش را به سی‌سخت فرستاد!

نماینده سابق گچساران و باشت پس از مطالبه رسانه ها برادر کاندید خود در حوزه انتخابیه گچساران و باشت را به "سی سخت" فرستاد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس چند روز پیش بود که خبری تحت عنوان "حال و هوای صفحه مجازی تاجگردون در این روزهای سخت زلزله سی سخت روی خروجی رسانه ها رفت که در بخشی از این خبر نیز آمده بود "شاید کمتر کسی از ما پیدا شود که ناله های فراوان "غلامرضا تاجگردون" را در مجلس برای دنا و دنانشینان را فراموش کرده باشد، "دنا تو مقصر بودی" جمله ای که در یادها ماندگار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عدد روزهای سخت مردم سی‌سخت در حال دو رقمی شدن است اما خبری از فریادهای تاجگردون برای دنانشینان نشد، او انتشار پوسترهای ترحیم را بر انتشار پست هایی در باب مظلومیت دنا و اقدامات صورت گرفته برای این شهر ترجیح داد.

در بخش دیگری هم خطاب به تاجگردون بیان شده بود"اما شاید ناگفته پیداست که اگر سری به فضای مجازی و حقیقی شهرستان زلزله دیده سی‌سخت بزنیم خواهیم دید چه کسانی دلسوز واقعی مردمان این شهرند. آخ و اندوهی فراوان برای همه چیزهایی که فکر می کردیم تو فریادزن اول مایی، اما حال موضوعی دیگر را می‌بینیم. احساسات‌مان دچار خسران شده است و انتظارمان این بود لااقل مثل بزرگواری نماینده سابق استان به میان مردم می آمدی، مثل زارعی پا در میدان سی سخت می گذاشتی نه مثل خیلی ها فراموش مان می کردی!...

با این تفاسیر نیز بالاخره پس از مطالبه رسانه ها؛ "غلامرضا تاجگردون" هم، برادرش را به سی سخت فرستاد تا شاید بتواند سرپوشی بر بی تفاوتی اش قرار دهد اما انگار حضور برادرش "ساسان" در نشست های انتخاباتی آنهم با گچسارانی های مقیم یاسوج به نوعی خود بهترین بهانه برای حضوری صرفا تبلیغاتی در "سی سخت" بوده باشد!؟.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۲۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افسوس مطهری از نتیجه بازی استقلال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاید تساوی هم چندان نتیجه بدی برای تراکتور در جدال با تیم صدرنشین نباشد اما حمید مطهری با اضافه کردن یک مهاجم به خط حمله، توان تهاجمی تیم خود را افزود تا نشان دهد برای پیروزی وارد زمین شده است.

او در کنار خط نیز دائما بازیکنان تیمش را برای انجام فرآیند هجومی و عبور از خط دفاعی مستحکم استقلال راهنمایی می‌کرد و امیدوار بود که با فشار فضای هواداری تیمش بتواند سرانجام دروازه استقلال را باز کند.

با این حال زمانی که آخرین دقایق بازی فرا رسید و اسکوربورد نتیجه صفر صفر را نشان می‌داد، مطهری هم سر ناامیدی روی زمین نشست و افسوس این نتیجه را می‌خورد.

مطهری در پست تازه خود با انتظارات زیادی از هواداران روبروست اما خودش که سابقه چندین قهرمانی لیگ با پرسپولیس دارد، انتظاراتی بیشتر را از خود و شاگردانش دارد و شاید همین موضوع تبدیل به رمز موفقیت تراکتور شود.

عکس از مهرورز احمدی

دیگر خبرها

  • افسوس مطهری از نتیجه بازی استقلال (عکس)
  • شاید ما در حال حاضر در یک جنگ جهانی هستیم!
  • اوسمار هدیه نکونام را پس فرستاد | جنجال برای هیچ ؛ فرصت برای سبقت بزرگ سرخ ها از دست رفت | پرسپولیس صفر - سپاهان صفر
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| آبروی اسم «ال کلاسیکو» با نمایش فاجعه در آزادی رفت/ پرسپولیس هدیه استقلال را پس فرستاد
  • معلمی؛ همیشگی ترین عشق است
  • مردی با جیب پر از چک‌پول توسط برادرش به قتل رسید
  • اوسمار:‌همیشه بازی با سپاهان سخت و حساس است
  • شرایط مشابه گرایی با رقیب برادرش؛ در ۸۲ کیلو کشتی نمی‌گیرد
  • فروش اینترنتی دارو
  • تصمیم غیرمنتظره: ستاره میلان جدا می‌شود