Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@07:56:56 GMT

تعطیلی اصناف یزد از نیمه اسفند تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۲۸۸۱

تعطیلی اصناف یزد از نیمه اسفند تکذیب شد

علیرضا حسنی در پی انتشار خبری مبنی بر تعطیلی اصناف یزد از نیمه اسفندماه امسال، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از یزد ضمن تاکید بر این‌که اصناف تابع ستاد کرونا هستند، اظهار کرد: در حال حاضر چیزی برای تعطیلی واحدهای صنفی مطرح نشده و تصمیمی در این خصوص نیست.

وی با تاکید بر این‌که شایعات مطرح‌ شده درباره تعطیلی بازار درست نیست، افزود: پخش چنین شایعاتی چیزی جز نگرانی ندارد و مردم با استرس و اضطراب مواجه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتاق اصناق یزد گفت: مقابله با ویروس کرونا نیازمند عزم جدی همگانی است و هر آنچه که در ستاد مبارزه با کرونا تصمیم‌گیری و به اصناف ابلاغ شود قطعا از سوی واحدهای صنفی رعایت خواهد شد.

حسنی با اشاره به وضعیت نامطلوب اقتصادی واحدهای صنفی ناشی از شیوع کرونا، تصریح کرد: اقتصاد دنیا با شیوع کرونا با آسیب‌های جدی روبه‌رو شده و اصناف نیز متضرر شدند اما معیشت و سلامت بازاریان و شهروندان به رعایت پروتکل‌های ناشی از تصمیمات ستاد کرونا وابسته است.  

وی با اشاره به لزوم تشدید گشت‌های بازرسی اتحادیه‌ها عنوان کرد: تاکید ما رعایت اصولی بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی است اما تشدید نظارت‌ها توسط واحد نظارت و بازرسی اتاق‌های اصناف و نظارت ‌اتحادیه‌های صنفی بر اعضای تحت پوشش را خواهیم داشت تا با عادی انگاری، درگیر خیز چهارم کرونا نشویم.

حسنی در پاسخ به این سوال که تعطیلی واحدها با توجه به شناسایی یک مورد قطعی کرونای انگلیسی چه زمانی خواهد بود گفت: هنوز در این زمینه هیچ تصمیمی اخذ نشده و این موضوع در اختیار ستاد کرونا است و نمی توانم الان در مورد آن اظهار نظری داشته باشم.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس اتاق اصناف یزد علیرضا حسنی استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۲۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه برتر کیفیت نان‌های تولیدی استان در اسفند ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ زمانی گفت: نان لواش زنجان امتیاز ۹۷.۶، تافتان ۱۰۰، نان بربری ۹۷ و سنگک امتیاز ۹۸ کسب و در مجموع در بخش تافتان و بربری رتبه اول کشوری و در بخش سنگک پس از استان البزر و در بخش لواش پس از استان کرمان در رتبه دوم کشوری در اسفند ماه سال گذشته قرار گرفت.

وی افزود: میانگین نمره کشوری کیفیت در نان لواش ۸۴.۸۱، تافتان ۸۵.۲۲ و بربری ۸۵.۹۶، و سنگگ ۸۷.۹۱ لحاظ می‌شود که میانگین امتیاز همه نان‌های تولیدی استان زنجان در اسفند سال گذشته نمره ۹۸.۱۵ بوده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان ادامه داد: مرکز پژوهش‌های غلات کشور با توجه به استاندارد ۲۶۲۸ (روش آزمون نان‌های سنتی) وضعیت کیفی نان‌های تولیدی در سطح کشور را بررسی و سپس نتایج را اعلام می‌کند.

زمانی گفت: بر اساس آخرین ارزیابی انجام شده توسط مرکز پژوهش‌های غلات کشور همه نان‌های تولیدی استان زنجان رتبه اول و دوم را به لحاظ کیفیت در کشور کسب کرده است.


دیگر خبرها

  • تورم تولید گوشت از مرز ۱۰۰ درصد عبور کرد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  • کسب رتبه برتر کیفیت نان‌های تولیدی استان در اسفند ۱۴۰۲
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • انتقاد تند اتاق اصناف به تعطیلی پنجشنبه‌ها؛ خودتحریمی بزرگ در کمین ایران