Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری،  در مراسم تجلیل از برگزیدگان طرح قرآنی تنویر ستاد ارتش که صبح امروز دوشنبه که در سالن همایش ولایت این ستاد برگزار شد، افزود: اینگونه برنامه ها ی مستمر به همراه برنامه ریزی منظم و خوب در اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش بسیار ارزشمند است و  انسان از این استمرار اثربخش لذت می برد و امیدواریم این روند همینطور پیش برود و ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: توصیه می کنم که به دنبال اثر بخشی موارد قرآنی در جامعه و در سطح ارتش نیز باشیم چونکه بزرگترین و محکم ترین سنگر ما در مقابل تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن در این مقطع زمانی قرآن است زیرا اگر ما با اعتقاد به آموزه های دینی و داشتن علم ،دانش ، بصیرت و دشمن شناسی از این آموزه ها استفاده کنیم سنگرمان محکم است و موفق خواهیم شد.

دریادار سیاری خاطرنشان کرد: عزیزانی که در این مسابقات شرکت می کنند باید الگو و نمونه باشند و با ارزیابی خودمان بینیم که اثربخشی این آموزه ها در سبک زندگی، فعالیت های روزانه، رفتار و بصیرتمان چگونه است چراکه ما اگر خودمان را مهک بزنیم در جامعه نیز اثر بخشی بیشتر می شود.

حجت الاسلام والمسلمین صنعت پور، رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش گزارشی از روند اجرای مسابقات طرح بزرگ قرآنی تنویر و مرحله ستادی مسابقات قرآن ارائه داد و گفت: با تلاش شبانه روزی همه همکاران امسال در مسابقات قرآنی ویژه کارکنان پایور و وظیفه و خانواده های کارکنان رشد چشمگیری نسبت به سال گذشته داشتیم و 20درصد سهمیه بیشتری جهت حضور در مسابقات مرحله آجا کسب نموده ایم که جای تقدیر و تشکر دارد.

 در پایان مراسم از منتخبین هر دو مسابقه قرآنی تجلیل شد.


 

برچسب‌ها امیر سیاری ارتش جمهوری اسلامی ایران قرآن کریم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امیر سیاری ارتش جمهوری اسلامی ایران قرآن کریم امیر سیاری ارتش جمهوری اسلامی ایران قرآن کریم اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۳۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش رژیم صهیونیستی: ظرف ۷۲ ساعت تکلیف روشن می‌شود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «ینت نیوز» در گزارشی مدعی شد که «هرزی هالوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی آخرین جزئیات طرح حمله به رفح و برپایی اردوگاه پناهجویان در مرکز نوار غزه را نهایی کرده است.

این رسانه صهیونیستی که برای ادعای خود از هیچ منبع موثقی نام نبرد، در ادامه این گزارش از تجمع تانک‌های اسرائیلی در مرز غزه و آمادگی آنها برای ورود به باریکه در صورت گرفتن چراغ سبز برای شروع تهاجم زمینی در رفح خبر داد.

این رسانه مدعی شده که تهاجم زمینی به رفح به‌صورت مرحله‌ای طراحی شده و چنانچه گشایشی در توافق تبادل اسرا با حماس حاصل شود، امکان تعلیق یا تعویق آن وجود دارد.

همچنین، ادعا می‌شود که از منظر حصول توافق تبادل اسرا یا آغاز تهاجم زمینی به رفح، ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده، تکلیف مشخص می‌شود.

 روز گذشته، هیئتی از حماس برای بررسی پاسخ اسرائیل به طرح آتش‌بس ارائه‌شده از سوی قطر و مصر به قاهره رفت.

برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که در توافق جدید آزادی ۳۳ گروگان زنده و آتش‌بس در نوار غزه پیشنهاد شده است. گفته می‌شود که هیئت حماس پس از رایزنی‌های روز دوشنبه، قاهره را ترک کرده است و با پاسخ مکتوب بازمی‌گردد.

این طور برآورد کرد که رژیم اسرائیل از گزینه «حمله قریب‌الوقوع به رفح» به‌عنوان اهرمی برای ترغیب حماس به قبول تازه‌ترین پیشنهاد آتش‌بس که همین حالا مشغول بررسی آن است، استفاده می‌کند.

انتهای پیام/

مریم خرمائی

دیگر خبرها

  • ارتش رژیم صهیونیستی: ظرف ۷۲ ساعت تکلیف روشن می‌شود
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • از مفاخر قرآنی استان گیلان تقدیر شد
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • نیازمند آگاه‌سازی پایدار برای نسل جدید هستیم
  • تمرکز امسال فعالیت‌های فرهنگی بر توسعه و تقویت جلسات خانگی
  • هنر‌های قرآنی از منظر میراث فرهنگی حائز اهمیت است
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • بررسی سیر تحول هنرهای قرآنی/ اهمیت نگاه میراث فرهنگی به هنر قرآنی