Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- در آستانه حضور تیم بازارهای روز کوثر اصفهان در پلی‌آف بقا در لیگ برتر، سرمربی این تیم با تصمیم هیئت مدیره باشگاه برکنار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از    اصفهان   ، به نقل از باشگاه فرهنگی ورزشی بازارهای روز کوثر، با تصمیم هیئت مدیره باشگاه سعید رستمی سرمربی تیم فوتسال این باشگاه از سمت خود برکنار و داوود توسل به عنوان سرمربی این تیم معرفی گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حساسیت دیدار با حفاری برای فوتسالیست‌های کوثر اصفهان دوچندان شدروایت تصویری تسنیم از دیدار تیم‌های سن‌ایچ ساوه و بازارهای روز کوثر اصفهاندو دیدار فینال‌گونه پیش روی تیم فوتسال بازارهای کوثر اصفهان

باشگاه فرهنگی ورزشی بازارهای روز کوثر از کلیه زحمات و تلاش‌های سعید رستمی تشکر و قدردانی می‌نماید و برای این مربی ارزشمند فوتسال کشور آرزوی موفقیت روزافزون  دارد.

به گزارش تسنیم، تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان که با در اختیار گرفتن امتیاز تیم هایپر شاهین‌شهر در لیگ امسال شرکت کرده است با 11 امتیاز از 12 بازی در رده ششم جدول گروه «ب» لیگ برتر فوتسال ایستاده و با توجه به قرعه استراحت در هفته پایانی، باید خود را مهیای حضور در دیدارهای پلی‌آف برای بقا در لیگ کند.

انتهای پیام/165/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازارهای روز کوثر کوثر اصفهان تیم فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۴۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس مسلمان شد+ فیلم

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بعد ازپیروزی مقابل آبی پوشان جنوب در جام حذفی اعلام کرد مسلمان و شیعه شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ژوزه مورایس سرمربی تیم سپاهان اصفهان در دومین فصل حضورش در این باشگاه به دین اسلام و مذهب شیعه مشرف شد. مورایس این موضوع را امشب بعد از پیروزی در جام حذفی مقابل تیم آبی پوشان جنوب اعلام کرد.

کد خبر 748200

دیگر خبرها

  • ماجرای گردنبند کهنه شمسایی در جام ملت‌های آسیا +عکس
  • فوری: تصمیم نهایی کادرفنی درباره حسن یزدانی
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • شمسایی به دنبال تغییر تاریخ در فینال
  • پیام احساسی قلعه نویی به تیم ملی فوتسال ایران
  • سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • مورایس مسلمان شد+ فیلم
  • مرور زندگی «آقای خاص» کشتی با روایت فرزاد حسنی
  • فرزاد حسنی راوی ناگفته‌های زندگی سرمربی تیم ملی شد