Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، سیدمحمد بطحایی صبح امروز در بازدید از دانشکده سما بندرعباس با بیان اینکه امکانات و تجهیزات دانشگاه باید در جهت رشد و ارتقای دانشجو بکار گرفته شود گفت: استفاده بهینه از آزمایشگاهها و لابراتوار علاوه بر اینکه باید در حوزه رشد و جهش علمی بکار گرفته شود، درآمد زایی از امکانات دانشگاه نیز باید مد نظر قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه به دلیل شرایط کرونا، امروز مولفه ها و اولویت ها آموزشی تغییر کرده و باید برای رسیدن به یک آموزش همه جانبه و فراگیر، چالش های پیش رو را با استفاده از روش های علمی و منطقی به فرصت مبدل کنیم و اجازه ندهیم تا خمودگی بر سیستم ما حاکم شود، افزود: دانشگاه آزاد امروز در همه ابعاد رشد و توسعه خود را در حوزه خدمت به جامعه بکار گرفته و با نگاهی فراگیر تر از قبل در صحنه حضور فعال دارد.

معاون آموزش های مهارتی و رئیس سازمان سما با افتتاح مرکز مهارت ورزی  و مدیریت شغلی  در آموزشکده سمای بندرعباس با تاکید بر اینکه: توسعه مراکز مهارت محور  باید راه را برای رونق کسب و کار فراهم کند و زمینه توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال را اعتلا بخشد گفت: یکی از ماموریت های سما دانشگاه پرداختن و سرمایه گذاری بر این مهم است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان نیز در این بازدید بسترسازی و فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای توسعه این مراکز را مهم خواند و گفت: در این راستا دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر استان فعالیت های چشمگیری را آغاز کرده و بر این نکته تاکید دارد که آموزش مهارت های کاربردی و مدیریت اشتغال باید به خوبی هدایت و سامانهدی شود تا به اهداف غایی خود برسد.

احسان کامرانی توسعه و  فعالیت های شرکت های دانش بنیان، ایجاد سراهای نوآوری،  راه اندازی مراکز تحقیقاتی دریایی، راه اندازی گلخانه های تحقیقاتی، مزارع پژوهش محور در حوزه  تولید بذرهای هیبریدی و ... را در این راستا اعلام کرد و گفت: نگاه نوین دانشگاه آزاد اسلامی به تولید علم، درآمد زایی و تولید ثروت امید بخش توسعه این دانشگاه در آینده نزدیک است.

معاون سما دانشگاه آزاد بندرعباس هدف از راه اندازی مرکز مهارت ورزی  و مدیریت شغلی در آموزشکده سمای بندرعباس را تحکیم رابطه ی بین دانشگاه و صنعت اعلام کرد و گفت: این مرکز علاوه بر آموزش دوره های کوتاه مدت، مسئولیت مهارت ورزی به نیروهای صنایع را نیز بر عهده دارد.

احسان محمدی نژاد گفت: با عقد تفاهم نامه های همکاری به دنبال توسعه  اهداف و سیاست های دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه مهارتی و ایجاد اشتغال هستیم.

در این بازدید رئیس سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی از بخش های مختلف آموزشکده سما بندرعباس بازدید کرد و از نزدیک بر روند انجام امور نظارت کرد.

انتهای پیام /

حمید انصاری کد خبر: 1090189 برچسب‌ها مهارت آموزی مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مهارت آموزی مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس دانشگاه آزاد اسلامی آموزشکده سما سما دانشگاه مهارت ورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۵۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اکبر نخعی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصولی‌ترین روش فقر زدایی از طریق آموزش، مهارت‌آموزی، توانمند سازی محرومین و ایجاد اشتغال برای آنهاست.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته‌امداد خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: برنامه کمیته امداد برای آموزش مددجویان شامل نیاز سنجی شغلی مناطق، استعداد سنجی مددجویان و مشاوره و هدایت شغلی آنها، برگزاری دوره‌های آموزش کار آفرینی و آموزش فنی و حرفه ای به منظور ارتقای مهارت فنی و … است.

به گفته نخعی در راستای تحقق این موضوع در مدت سال ۱۴۰۲ تا پایان فروردین‌ماه امسال ۳ هزار و ۵۲۱ نفر از افراد تحت حمایت این نهاد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند.

کد خبر 6087248

دیگر خبرها

  • چرا آموزش مهارت به کارگران ضرورت دارد؟
  • توسعه همکاریهای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و موسسه آموزشی- تحقیقاتی صنایع دفاعی
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین
  • طرح مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) افتتاح شد
  • برداشت ۳ تُن گل محمدی ارگانیک از مزرعه تحقیقاتی دانشگاه آزاد زواره
  • دانشگاه آزاد دامغان جنبه‌های علمی و فرهنگی شاخصی دارد
  • ترویج فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه آزاد با ایجاد محیط‌های حمایتی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای شماره دو پسران سروش معرفی شد